Birde uydudan direk flash diske kayıt alabiliyosun. En net görüntüyü böyle alırsın. Bizim uyduda var bu özellik ama sadece deneme amaçlı kullandım, hiçbir işime yaramadı yani film falan kaydetmeyle uğraşmadım.
----------Eklendi @ 21:34:50 ---------- Yazıldı @ 21:33:38 ----------
Snagit uydudan değil bilgisayardan kayıt yapıyor. Online tv izlerken kaydedebilirsin snagitle. Ama en temizi usb ve kayıt özellikli bir uydu alıcı. Çok pahalı da değil bu alıcılar zaten, diğerleriyle hemen hemen aynı fiyatta.