Her uygulamayı tek tek editleyip, içine maxicep yazıp tekrar derlemekten ( sis yada jar yapmaktan ) mi bahsediyorsunuz ? Bu mümkün degil ve zaten program ve oyunları yapan biz degiliz, bizde paylaşıyoruz biryerlerden ama bu derece birebir linki dahi vererek, aynı süratte zaten insan alırken utanır .
Ama dosyaların içlerine maxicep linkleri içeren metin dosyaları yada kısayollar koymaktan bahsediyorsanız o da yapılınca, şahıs dosyayı çekiyor içerisinde dosyayı siliyor yada kendi sitesinin adını yazıp tekrar upload edip paylasıyor. Birkaç arkadaş ekledikleri dosyalarda hep zaten belirtiyor sitenin adını.
Yani biz, telif hakkı var alamazsınız diyemeyiz böyle bir hak yok ancak birebir bu sekilde almak da ayıptır sadece.