Yoksa Uzaylılar Mı Geldi?

Sponsorlu Bağlantılar

X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
    Konu Sahibi
Yoksa Uzaylılar Mı Geldi?
ABD’de bir geyik avcısının ormanlık alanda görüntülediği bu yaratık, görünleri şaşkına çeviriyor.



Louisiana eyaletinin Morgan City bölgesinin Berwick kasabasındaki bir ormanlık alanda açlılıkların arasından zıplayarak geyik avcısının önüne çıkan yaratık, ilk bakışta Hollywood filmlerindeki ‘Örümcek Adam’ (Spider Man) karakterini hatırlatıyor.



KAMERASINI KIRDI
Adının açıklanmasını istemeyen geyik avcısı, bir gece yarısı ormanlık alanda çalılıkların arasından zıplayarak önüne çıkan ve dünya dışı canlılara benzeyen yaratığın gerçek olduğunu ve fotoğraf hilesi yapmadığını belirtti.



Yaratığı ilk gördüğünde şoke olduğunu ifade eden geyik avcısı, fotoğraf makinasının kırıldığını, ancak hafıza kartının zarar görmediğini ifade etti.


Alpaslan Düven– LONDRA- DHA
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati


Cihandar

Cihandar

Üye
bence pc hilesi..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sahte..
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
    Konu Sahibi
Sahte bile olsa resim etkileyici :)
 
Dafny

Dafny

Üye
korkunç...
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
gerçekte olbilir sahtede olabilir
 
Namizake

Namizake

Üye
heralde yanında uzaylılara rastlarım diye fotoğraf makinesi götürmüş
 
TaZZzZ

TaZZzZ

Üye
koptum yorumlara yaa..:P
 
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
avcı üzerine yaratık gelirken tüfeği bırakıp fotoğraf makinasını alıp foto çekmiş ölemi şimdi? sizce mantıken vurması gerekmezmi ki yanında 2-3 arkadaşıda mutlaka vardır tek avlanmak olmaz o karanlıkta hadi o vurmadı öbür arkadaşlarıda mı vurmadı bırak ya saçmalık hem uzaylı dediğin hafızasını siler onların hiç m film izlemediniz:D
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
yav bu uzaylılara niye böyle kafaya taktılar :D bu evren hepimize yetiyor :ehe
 
sekinardi

sekinardi

Üye
bencede sahte kırpmışlar yapıştırmışlar
 
Necmati

Necmati

Üye
fake olduğu açıkca belli..
 
zaza

zaza

Üye
Ya çok abarttınız ha sıkıldım olmayan uzaylılardan
 

erkut17500

Üye
resim niye siyah beyaz
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
    Konu Sahibi
Karanlıkta çekildiği için olabilir mi? :)
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
sen o pozu alıp ordan sağ çıkmışsan. ya uzaylılar çok insan'cılmış, yada iyi sallamışsın.. demek isterdim adama:ehe
 

Benzer Konular

ClubKio
Cevap
34
Görüntüleme
2K
fireman87
Cevap
0
Görüntüleme
4K
cihan10
Cevap
14
Görüntüleme
3K
Emma-Watson
DiaBLoS
Cevap
2
Görüntüleme
888
Tuba.Erva


Üst Alt