Yok Artık

  • 22 Eylül 2012
  • 771 Okunma
  • 27 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Ulan bir forum sitesi beni konuşuyo haberim yok :D karıştırmışım ortalığı vay arkadaş :( ulan ben onları.... :off:
     


    Yazan: Oğuzhan
  2. hangi forum o ?
    Adam toplayak
     
  3. reklam yasak içimizde hain var onu bilin yeter :dover:
     
  4. pmden at :D
     
  5. boşver :D
     
  6. merak ettim ben de
    bana da pm atsan
     
  7. bir de gidip övünmüş o hain va y efendim o kişi bendim falan diye hadi bir hainlik yaptın niye kendini kahraman gibi gösteriyon değil mi :D

    - - - Eklendi - - -

    pm yok sitenin ismini vermeyeceğim :)
     
  8. iyi ya sormuyom
     
  9. peki :dry:
     
  10. bir şey dicem de hain olması çok normal bişey
    2 milyon üye var nerdeyse
     
  11. TheMadness bunu beğendi.
  12. haklısın :oke: ben yanlış bir şey yaptığımı düşünmüyorum gerekeni yaptım zaten fakat maxiceptekilerin bilgi sahibi olması istenmiyor galiba :ah

    Çok mu şifreli konuşuyorum? :ehe


    - - - Eklendi - - -

    :aha:
     
    TheMadness bunu beğendi.
  13. s.d.n de t ile baslayan uye mi yoksa
     
  14. evet biraz öyle
     
    Oğuzhan bunu beğendi.
  15. :bilmm
     
  16. söyle de bilelim ya dedin merak etmeye başladım
     
  17. söylemez olaydım :ah
     
    aslankaplants bunu beğendi.
  18. söyle pmden :D
     
    Oğuzhan bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
20/09/2018 - 19:15