Abi fullwar abimin dediği gibi Mound & Blade süper oyun. Ben Normalini ve Warband'ını oynadım.Süper bir oyun.Orta çağlardaki silahlarla savaşıyorsun.Leydiyle evleniyorsun.Lordlarla savaşığ krallık kuruyorsun. Hilelerinide biliyorum tabii ki
VİDEOLAR
[video=youtube;aXEIi2fudhU]http://www.youtube.com/watch?v=aXEIi2fudhU[/video]
[video=youtube;B2W5U7Nx_w0]http://www.youtube.com/watch?v=B2W5U7Nx_w0&feature=related[/video]
[video=youtube;JfRN7eE7MhQ]http://www.youtube.com/watch?v=JfRN7eE7MhQ&feature=related[/video]
Mound & Blade HİLELERİ
İLK ÖNCE OYUNA BAŞLARKEN SEÇENEKLERDEN HİLEYİ AÇMALISINIZ!
​İnventory ekranında
Ctrl+X 1000 denar kazandırır.
Character ekranında
Ctrl+X 1000 exp kazandırır.
Grup Ekranında
Ctrl+X 1000 expi tüm askerlerinize dağıtır. Eğer askerlerinizden birinin üzerine tıklayıp ctrl+x yaparsanız 1000 exp sadece o askere gider.
Dünya haritasında
Ctrl+Sol Mouse tuşuistediğiniz yere sizi ışınlar.Bunu bayağı kullanırım hatta hep kullanırım işe yarıyor .
Dünya haritasında
Ctrl+Space zamanın hızlı akmasını sağlar.
Dünya haritasında
Ctrl+T tüm haritada olan biteni görmenizi sağlar ki en çok kullandığım hilelerden biridir
Savaş sırasında
Ctrl+H canınızın dolmasını sağlar.
Savaş Sırasında
Ctrl+F4 düşmanları öldürmenizi sağlar. Bu özelliği kullanırsanız oyunun hiçbir anlamı kalmıyor malesef .
Savaş sırasında
Ctrl+F5 oynadığınız karakterin yapay zeka moduna geçmesini sağlar. Yani siz değil oyun bilgisayar oynar sizde izlersiniz.
Savaş ve normal oyun sırasında
Ctrl+R atı şaha kaldırmanızı sağlar ama eski versiyon için çünkü yeni versiyon da R oyunu oyuncu gözünden oynamınızı sağlıyor.
Sizin için renklendirdim
İyi oyunlar
[h=4]
Not: Bazı hileler yeni versiyonlarda çalışmayabilir
(örn: dinar kazanma , şaha kaldırma vs.)[/h]