Yılın Oyunu Anketi

Sponsorlu Bağlantılar

Bu yıl hangisi en iyiymiş bakalım.

  • Rage (Bethesda- id Software)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • L.A Noire (Rockstar Games - Team Bondi)

    Kullanılan: 1 1.7%
  • Crysis 2 (EA - Crytek)

    Kullanılan: 12 20.0%
  • Deus Ex Human Revolution (Square Enix - Eidos Montreal, Nixxes Software)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Call of Duty Modern Warfare 3 (Activision - Infinity Ward, Sledgehammer Games, Raven Studios)

    Kullanılan: 13 21.7%
  • Battlefield 3 (EA - DICE)

    Kullanılan: 5 8.3%
  • Assassin's Creed Revelations (Ubisoft - Ubisoft Motreal)

    Kullanılan: 13 21.7%
  • Batman Arkham Cİty (Warner Bros. Interactive, Square Enix - Rocksteady Studios)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Bastion (Warner Bros. Interactive - Supergiant Games)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • NBA 2K12 (2K - 2K Sports)

    Kullanılan: 1 1.7%
  • Need for Speed The Run (EA - Black Box, Firebrand Games)

    Kullanılan: 3 5.0%
  • FIFA 12 (EA - EA Sports)

    Kullanılan: 1 1.7%
  • Pro Evolution Soccer 2012 (Konami)

    Kullanılan: 5 8.3%
  • The Elder Srolls V Skyrim (Bethesda)

    Kullanılan: 2 3.3%
  • F1 2011 (Codemasters - Birmingham)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Portal 2 (Valve)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Uncharted 3 Drake's Deception (Sony - Naughty Dog)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Forza Motorsports 4 (Microsoft - Turn 10 Studios)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • The Legend of Zelda Skyward Sword (Nintendo)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • World of Warcraft Cataclysm (Blizzard)

    Kullanılan: 1 1.7%
  • Total War Shogun 2 (Sega - Creative Assembly)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Minecraft (Mojang)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Orcs Must Die (Microsoft - Robot Entertainment)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Limbo (playdead)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Football Manager 2012 (Sega - Sports Interactive)

    Kullanılan: 2 3.3%
  • Dead Space 2 (EA - Visceral Games)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • The Witcher 2 Assassins of Kings (Atari - CD Project)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Dragon Age II (EA - Bioware)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • From Dust (Ubisoft - Montpellier)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Dirt 3 (Codemasters)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Saints Ros The Third (THQ - Volition)

    Kullanılan: 1 1.7%
  • Anno 2070 (Ubisoft - Releated Design Blue Byte)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Tropico 4 (Haemimont Games AD - Kalypso Media)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Trackmania 2 Canyon (Ubisoft - Nadeo)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Terraria (Re-Logic)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Rayman Origins (Ubisoft - Montpellier)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Mass Effect 2 (EA - Bioware)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • LittleBigPlanet 2 (Sony - Media Molecule)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Resistance 3 (Sony - Insomniac Games)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Infamous 2 (Sony - Sucker Punch)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Killzone 3 (Sony - Guerilla Games)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Gears of War 3 (Microsoft - Epic Games)

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    60
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PuGatorY

PuGatorY

Üye
Battlefield 3 (EA - DICE) senaryosu gzel olsaydı belki crysis 2 geçerdi ama oyum Battlefield 3 (EA - DICE) içindir:)

:yuru
 


fullwar

fullwar

Üye
    Konu Sahibi
Evet arkadaşlar anketimiz sonuçlanmıştır. Katılan arkadaşlara teşekkürler. Modern Warfare 3 ve Assassin's Creed Revelations 12'şer oyla 1. olmuşlardır. İkincilik 11 oyla Crysis 2, üçüncülük 5'er oyla Battlefield 3 ve Pro Evolution Soccer 2012'ye aittir. Konu sabitlendiği için teşekkürler fakat artık aşağı alabiliriz.
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
Evet arkadaşlar anketimiz sonuçlanmıştır. Katılan arkadaşlara teşekkürler. Modern Warfare 3 ve Assassin's Creed Revelations 12'şer oyla 1. olmuşlardır. İkincilik 11 oyla Crysis 2, üçüncülük 5'er oyla Battlefield 3 ve Pro Evolution Soccer 2012'ye aittir. Konu sabitlendiği için teşekkürler fakat artık aşağı alabiliriz.
Bu oyunlar çoğu oyun sitesinde listeye girememişti. burda 1. seçildikleri iyi olmuş :d:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Konu kısa bir süre daha açık kalacak arkadaşlar. Güncelliğini kaybettiği için kapatılacaktır.
 
-BloodpooL-

-BloodpooL-

Üye
Abi fullwar abimin dediği gibi Mound & Blade süper oyun. Ben Normalini ve Warband'ını oynadım.Süper bir oyun.Orta çağlardaki silahlarla savaşıyorsun.Leydiyle evleniyorsun.Lordlarla savaşığ krallık kuruyorsun. Hilelerinide biliyorum tabii ki :)

VİDEOLAR
[video=youtube;aXEIi2fudhU]http://www.youtube.com/watch?v=aXEIi2fudhU[/video]
[video=youtube;B2W5U7Nx_w0]http://www.youtube.com/watch?v=B2W5U7Nx_w0&feature=related[/video]
[video=youtube;JfRN7eE7MhQ]http://www.youtube.com/watch?v=JfRN7eE7MhQ&feature=related[/video]
Mound & Blade HİLELERİ
İLK ÖNCE OYUNA BAŞLARKEN SEÇENEKLERDEN HİLEYİ AÇMALISINIZ!
​İnventory ekranındaCtrl+X 1000 denar kazandırır.
Character ekranında
Ctrl+X 1000 exp kazandırır.
Grup Ekranında
Ctrl+X 1000 exp’i tüm askerlerinize dağıtır. Eğer askerlerinizden birinin üzerine tıklayıp ctrl+x yaparsanız 1000 exp sadece o askere gider.
Dünya haritasında
Ctrl+Sol Mouse tuşuistediğiniz yere sizi ışınlar.Bunu bayağı kullanırım hatta hep kullanırım işe yarıyor .


Dünya haritasında
Ctrl+Space zamanın hızlı akmasını sağlar.
Dünya haritasında
Ctrl+T tüm haritada olan biteni görmenizi sağlar ki en çok kullandığım hilelerden biridir
Savaş sırasında
Ctrl+H canınızın dolmasını sağlar.
Savaş Sırasında
Ctrl+F4 düşmanları öldürmenizi sağlar. Bu özelliği kullanırsanız oyunun hiçbir anlamı kalmıyor malesef .
Savaş sırasında
Ctrl+F5 oynadığınız karakterin yapay zeka moduna geçmesini sağlar. Yani siz değil oyun bilgisayar oynar sizde izlersiniz.
Savaş ve normal oyun sırasında
Ctrl+R atı şaha kaldırmanızı sağlar ama eski versiyon için çünkü yeni versiyon da R oyunu oyuncu gözünden oynamınızı sağlıyor.
Sizin için renklendirdim
İyi oyunlar
[h=4]Not: Bazı hileler yeni versiyonlarda çalışmayabilir… (örn: dinar kazanma , şaha kaldırma vs.)[/h]
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Artık güncelliğini yitirdiğine göre :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt