Yeter artık bıktım bu reklamlardan!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
spy ghost

spy ghost

Üye
Şimdi anladım ajans olayını, teşekkürler açıklama için :good:
EE furkan benle dalga geçiyordunuz ne oldu :d: yazılara bakın ya ;
Yok önce devletten izin alınması gerekiyor :zuhaha:


---------- Eklendi @ 19:23:26 ---------- Yazıldı @ 19:21:43 ----------

Sitede reklamları kaldırmak isteğine dair yazı
Yöneticinin arkalı önlü kimlik fotokopisi
Sitenin yöneticisi olduğuna dair onaylı belge (kırmızı mühürlü)
Kullanıcı şikayetlerini gösteren tablo çizelgesi

:d:
ve kullanıcıların hepsinin kimlikleri ve imzaları :naughty:


---------- Eklendi @ 19:31:23 ---------- Yazıldı @ 19:29:30 ----------

Ayrıca sitede Adsense, OpenX ve ReklamZ reklamları var.
beyler birşey biliyoruz hani :oke:
 


ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
admin kızma ama harbiden siteden bu reklamlar soğutuyor.bizi. forumlar dan en çok takıldığım forum maxicep. eleştiriye açık olun lütfen :D herkese iyi günler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
spy ghost

spy ghost

Üye
admin kızma ama harbiden siteden bu reklamlar soğutuyor.bizi. forumlar dan en çok takıldığım forum maxicep. eleştiriye açık olun lütfen :D herkese iyi günler :)
tamam , Ozan abi gerekli yorumu yapı üstelemeyin bugün yarın kalkar ajansla konuşulmuş hafta sonu halledilir bugünlerde
 
marist

marist

Üye
EE furkan benle dalga geçiyordunuz ne oldu :d: yazılara bakın ya ;
Yok önce devletten izin alınması gerekiyor :zuhaha:


ßence Furkanın ßundan Sonra Yazmaması En iyisi :D

Çok TşkLer Ozan aßi..


---------- Eklendi @ 19:23:26 ---------- Yazıldı @ 19:21:43 ----------

Sitede reklamları kaldırmak isteğine dair yazı
Yöneticinin arkalı önlü kimlik fotokopisi
Sitenin yöneticisi olduğuna dair onaylı belge (kırmızı mühürlü)
Kullanıcı şikayetlerini gösteren tablo çizelgesi

:d:

ve kullanıcıların hepsinin kimlikleri ve imzaları :naughty:


---------- Eklendi @ 19:31:23 ---------- Yazıldı @ 19:29:30 ----------

Ayrıca sitede Adsense, OpenX ve ReklamZ reklamları var.
beyler birşey biliyoruz hani :oke:


ßence ßu yazıLardan Sonra Furkanın Yazmaması En iyisi :D

Çok TşkLer Ozan aßi..
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Zamanında webmasterlık yapmış biri olarak, reklamları nereye yerleştireceğime kendim karar verirdim, reklamcılar değil. O yüzden böyle bir yorum yaptım. Cahilliğimden değil (!). İşin ajans işi olduğunu bilmiyordum. Ama maxicepte reklamların böyle çoğalması ancak ajans işi olabilirdi. Yoksa Ozan abi kalkıp her tarafı reklamlarla donatmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost ve TheMadness
greenmile

greenmile

Üye
şu netvarium reklamlarından bıkkınlık geldi,kaç yıllık anlaştınız bu adamlarla?
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Zamanında webmasterlık yapmış biri olarak, reklamları nereye yerleştireceğime kendim karar verirdim, reklamcılar değil. O yüzden böyle bir yorum yaptım. Cahilliğimden değil (!). İşin ajans işi olduğunu bilmiyordum. Ama maxicepte reklamların böyle çoğalması ancak ajans işi olabilirdi. Yoksa Ozan abi kalkıp her tarafı reklamlarla donatmaz.

Aynısını diyorum :oke:
 
marist

marist

Üye
Zamanında webmasterlık yapmış biri olarak, reklamları nereye yerleştireceğime kendim karar verirdim, reklamcılar değil. O yüzden böyle bir yorum yaptım. Cahilliğimden değil (!). İşin ajans işi olduğunu bilmiyordum. Ama maxicepte reklamların böyle çoğalması ancak ajans işi olabilirdi. Yoksa Ozan abi kalkıp her tarafı reklamlarla donatmaz.


Tamam Abi yha Kızma CahiLsin Demedik ki :S :D


Ama maxicepte reklamların böyle çoğalması ancak ajans işi olabilirdi.

Aynen Başka Kimin oLacaktı ki Hem Adminimiz Niye BöLe Bİşey yapıpta Sitenin ağırLaşmasına Neden oLsun.:|
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt