spy ghost
Üye
EE furkan benle dalga geçiyordunuz ne olduŞimdi anladım ajans olayını, teşekkürler açıklama için![]()
yazılara bakın ya ;Yok önce devletten izin alınması gerekiyor
---------- Eklendi @ 19:23:26 ---------- Yazıldı @ 19:21:43 ----------
Sitede reklamları kaldırmak isteğine dair yazı
Yöneticinin arkalı önlü kimlik fotokopisi
Sitenin yöneticisi olduğuna dair onaylı belge (kırmızı mühürlü)
Kullanıcı şikayetlerini gösteren tablo çizelgesi
Yöneticinin arkalı önlü kimlik fotokopisi
Sitenin yöneticisi olduğuna dair onaylı belge (kırmızı mühürlü)
Kullanıcı şikayetlerini gösteren tablo çizelgesi
ve kullanıcıların hepsinin kimlikleri ve imzaları
---------- Eklendi @ 19:31:23 ---------- Yazıldı @ 19:29:30 ----------
Ayrıca sitede Adsense, OpenX ve ReklamZ reklamları var.
beyler birşey biliyoruz hani

herkese iyi günler 

