YeNi Winamp 2009 [Pc dekiyle Aynı] TürkÇe

Sponsorlu Bağlantılar

aryscat

aryscat

Üye
Güzele benziyor deneyelim:) Eline sağlık
 


visali

visali

Üye
Ya abi pc dekiyle aynı neyn deyil hani bunun ekolayzırı nerede eski winamptaki alışılan kısayol tuşları açık sölü olursak olmamış:nono:
 

eragon

Üye
emeğine saygılar kardeşim
 

maniak31

Üye
eline saglık
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
tşkkürler:oke:
 
emre_kalay

emre_kalay

Üye
hep yine aynı şey ogg player
 

deleterboys

Üye
eLine sağLık Fatih kardesim emege saygı cok güzel çalışıyor ;)
 
ismail topçu

ismail topçu

Üye
 
james54

james54

Üye
yine gsl bı calısma teskkrler
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
yaw kardeşim bende power mp3ün winampı sandım meğer oggplayer'miş yinede teşekkürler

Hiç şaşırmadım kardeş hep böyle yapıyorlar zaten birisi WMP 11 ekliyor öteki media player teması ekliyor ogg playere yok yeni çıktı yok bilmem ne peehhhhhh
 
dada21

dada21

Üye
oggplayer ın aynısı 2009 falan değil
 
korsantv94

korsantv94

Üye
emeğine sğlk:):):)
 
ibrahimibil

ibrahimibil

Üye
eyvallah kardeşşşş
 
maxmaster

maxmaster

Üye
arkadaşım bu resimdeki temanın sis dosyası varsa yayınlasana ya çok beğendimde
 

lionlion

Üye
teşekkürler fatih
 

Antikcep

Üye
ogg playerin editlenmiş versiyonu.
 
endy

endy

Üye
eyvallahh kardeş güzel olmuş
 

erdogan_41

Üye
saol kardeş eline salık güzel
 
misafir484

misafir484

Üye
teşekkürler
 
FERESS

FERESS

Üye
saolun kardes de bu prog. nasıl atacaz dırek mı yoksa ıcındekı dosyayı mı cevap beklıyorum saolun
 


Üst Alt