Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
YeNi Winamp 2009 [Pc dekiyle Aynı] TürkÇe
Sponsorlu Bağlantılar
aryscat
Üye
Güzele benziyor deneyelim Eline sağlık
visali
Üye
Ya abi pc dekiyle aynı neyn deyil hani bunun ekolayzırı nerede eski winamptaki alışılan kısayol tuşları açık sölü olursak olmamış
eragon
Üye
emeğine saygılar kardeşim
maniak31
Üye
eline saglık
By_Casparov
Üye
tşkkürler
emre_kalay
Üye
hep yine aynı şey ogg player
deleterboys
Üye
eLine sağLık Fatih kardesim emege saygı cok güzel çalışıyor
Hiç şaşırmadım kardeş hep böyle yapıyorlar zaten birisi WMP 11 ekliyor öteki media player teması ekliyor ogg playere yok yeni çıktı yok bilmem ne peehhhhhh
dada21
Üye
oggplayer ın aynısı 2009 falan değil
korsantv94
Üye
emeğine sğlk
ibrahimibil
Üye
eyvallah kardeşşşş
maxmaster
Üye
arkadaşım bu resimdeki temanın sis dosyası varsa yayınlasana ya çok beğendimde
lionlion
Üye
teşekkürler fatih
Antikcep
Üye
ogg playerin editlenmiş versiyonu.
endy
Üye
eyvallahh kardeş güzel olmuş
erdogan_41
Üye
saol kardeş eline salık güzel
misafir484
Üye
teşekkürler
FERESS
Üye
saolun kardes de bu prog. nasıl atacaz dırek mı yoksa ıcındekı dosyayı mı cevap beklıyorum saolun