ellerine saglık ama ben telefonu güncelledim şimdi exploreyı kurdum açiliyor ama hellocarbideyı kuruyorum sonra açiyorum hanı birkere basıyoruz ondan sonra sis tem dosyaları gözukuyorya işte olmuyor bunda o sistem dosyalarını açmıyor güncelleme yapmadan once eski versiyonda oluyordu ama yeni versiyonda olmuyor nasııl olcak yardım edebilirmisin şimdiden teşekür ederim