[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PunJhieR

PunJhieR

Üye
e72 kullanıyorum bende sys klasoru var ama bın yok ıcınde
 


CmiStanbuL

CmiStanbuL

Üye
HErşey Tamam Fakat C:Sys'nin iÇinde Bin kLasörü yok nedendir ?
 

felenar

Üye
lll
 

murat11311

Üye
Öncelikle program için teşekkür ederim ama hello carbide programını açıp menu1 i seçince otomatik kapanıyor program, nasıl çözebiliriz onu?
 

darkslord

Üye
Öncelikle program için teşekkür ederim ama hello carbide programını açıp menu1 i seçince otomatik kapanıyor program, nasıl çözebiliriz onu?
bende aynı sorunu yaşıyorum hello carbide yi açıp menu1 e bastığımda hiçbişe sormadan program direk kapanıyor diğer bütün programlar da açılabiliyor
 

llNotBreakll

Üye
ya ben daha xpLore yi bile kuramadım nasıl kurucaz xpLore yi direk ykLüyorum o da sertifika hatası veryor :(:(
 

ahmetbarak

Üye
emeğe tşkler ama benim N95 te olmadı rotatemeyi yükledim sertifika hatası verdi anlayamadım cvp verirsen memnun olurum
 
ReDMeMooo

ReDMeMooo

Üye
helal olsun kardeşim be. çok teşekkür ederim süersin
 
Soraux

Soraux

Üye
Güzel Paylaşım
 

the_mustafaxxx

Üye
yahu yardım edin lütfen
 
mad_1

mad_1

Üye
deneyeceğim saol
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
teşekkürler kardeşim
 

witchblack

Üye
wallah gece saat 4 den beri bunla uğraşıyorum eklediğiniz liklerdende yüklmaya çalışıyorumama helloda ve diğerleride telefonuma yüklamya kaldıkça geçersiz sertifika diyor çıldırmak üzereyim artık :(:(:(:(::(:(

--------------- Ekleme ---------------

X-plore yükledim ama c/içinde olan dosyaları bulamadım birde yüklen program ingilizce hiç anlamıyorum :(((
 

n868mp

Üye
bir de bunu deneyin
 

yalnızım2088

Üye
çok saol kardeş ama bende n95 de denedim x-plore'ı yüklerken sertifika hatası veriyo
 

ipekdemir

Üye
Tsk.
 

mesutho

Üye
hello carbidi kurarken süresi geçmiş sertifika diyebilir, telefonun tarihini2008 yapın, valla dediklerini tek tek yaptım, n80 de çalışıyor, ama telefona *# tuşlarıyla format atınca tekrar yapmak gerekiyor, tabi ki programları da tekrar yüklemek gerekiyor, kısacası çalışıyor ve bence en kısa yöntem.
 
alpfidann

alpfidann

Üye
Ben N79 v32001 telefon kulanim hacklemek için çok ugraştin buralarda hiç birisi olmadi sonra rusca imza yapan bir program buldum ve HELLOX 2.03 bu rusca programla imzalanip telimi cok kolay ğackladim eger buraya yukleme yapabilseydim sizinle paylaşirdim çok pasit hackleme yöntemi
 

muratyanik_61

Üye
o kadar basit anlattınki eminim herkes anlamıştır! yaw yokmu bu işi güzelce anlatacak biri
 
ReDMeMooo

ReDMeMooo

Üye
selam. ya usta ben x-plore progmamını verdiğin linkten indirip kurdum da c-sys dosyasına giriyorumorda bin dosyası yok. görünmüyor. ne yapabilirim yardımcı olurmusun mümkünse
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt