rawnes
Üye
arkadaşlar bu programı yüklememenizi tavsiye ederim telefona zarar veriyo.. Pek bişeyde yapmıyo bu arada..sadece c/sys/bin dosyasını açıyo..eskiden programlar sertifika hatası veriyodu şimdi dosya bozuk diyo..bu programı yüklemeden önce rahatlıkla yükleyebildigm diğer programları şimdi yükleyemiyorum artık..çok sinir bozucu..ayrıca bu programı ve diğer programları telefondan kaldıramıyosunuz..telefonumun markası n82..galiba tlfna format atmak zorundayım..yeni almıştım tlfnu yaaa..yazık oldu..


ys ye erişlmyor dedğn gibi.sonra HelloCarbide uygulamasını çalıştırın sırasıyla,Option>Menu 1'i seçin demşsn.aynen yapıyorum.program kendni kapatıyo.karşıma evet yada hayır çıkmıyo.Menu1 i seçtğm anda program kendn kapatıyor.bi yardımcı olurmusunuz lütfenn?
