[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rawnes

Üye
arkadaşlar bu programı yüklememenizi tavsiye ederim telefona zarar veriyo.. Pek bişeyde yapmıyo bu arada..sadece c/sys/bin dosyasını açıyo..eskiden programlar sertifika hatası veriyodu şimdi dosya bozuk diyo..bu programı yüklemeden önce rahatlıkla yükleyebildigm diğer programları şimdi yükleyemiyorum artık..çok sinir bozucu..ayrıca bu programı ve diğer programları telefondan kaldıramıyosunuz..telefonumun markası n82..galiba tlfna format atmak zorundayım..yeni almıştım tlfnu yaaa..yazık oldu..:ağlarım:
 


Necmati

Necmati

Üye
:hmmm:hmmm:hmmm
 

rawnes

Üye
bana da yardımcı olun napcam ben şimdi...
 

insarcil

Üye
e72 de süreci geçmiş sertifika dedi
 

tenekeci00

Üye
e65de de süresi geçmiş sertifika diyor :S
 

rawnes

Üye
saoln

--------------- Ekleme ---------------

süresi geçmiş sertifika diyosa tarhi geri alın sorun değil ama yükledikten sonra telefon geç açılıyo artık...
 

tenekeci00

Üye
ne ilginç.

sertifika hatası vermesin diye bu programı yükleyeceğim ama,yüklemiyor çünkü sertifika hatası veriyor :S
 

NEDEN_06

Üye
ne ilginç.

sertifika hatası vermesin diye bu programı yükleyeceğim ama,yüklemiyor çünkü sertifika hatası veriyor :S


BENDE DE ÖYLE OLUYOR BUNA BİR ÇÖZÜM BULSA BİRİ ÇOK MAKBULE GEÇER:ağlarım:
 
destroy116

destroy116

Üye
Teşekkürler
 

NEDEN_06

Üye
[sıze=3]arkadaşlar hacki yaptım şimdi de dosya bozuk hatası veriyor yardım edin!!! Telefona hiçbir şey yüklenmiyor ve silinmiyor!!![/sıze]
 

ismailcelik

Üye
arkadaş sys görünüyor ama açılmıyor
 

warfare38

Üye
xplorede expireced certificate diyo napacaz ?
 
09hergules09

09hergules09

Üye
c/sys/bin yok sys var bin yok :S
 
01murat

01murat

Üye
HelloCarbide telefona kuramıyorum cünkü sistem sertifika hatası veriyon telefonum n95 8gb v20.0.016 yinede bilgi için sağol
 

halil_guducu

Üye
SA kardeş.ben Xplore yi indrdim.telefonum 5320 XM.serftika hatası verdi.tarhi 2 yıl geriye alıp yükledim.c:sys ye erişlmyor dedğn gibi.sonra HelloCarbide uygulamasını çalıştırın sırasıyla,Option>Menu 1'i seçin demşsn.aynen yapıyorum.program kendni kapatıyo.karşıma evet yada hayır çıkmıyo.Menu1 i seçtğm anda program kendn kapatıyor.bi yardımcı olurmusunuz lütfenn?
 

caaan_5

Üye
arkadaşlar hellocarbide yi telefonuma kurmak istediğimde sertifika hatası veriyor.acil yardımmm!!!! :(:(:(

--------------- Ekleme ---------------

aynı model aynı sorun....
 
MUHAMMED

MUHAMMED

Üye
arkadaşlar hellocarbide yi telefonuma kurmak istediğimde sertifika hatası veriyor.acil yardımmm!!!! :(:(:(

--------------- Ekleme ---------------

aynı model aynı sorun....
Süresi geçmiş sertifika diyor değil mi? Öyle diyorsa tarihi 2yıl geri alın telefon saatinde sonra deneyin olur.

Saygılar...


--------------- Ekleme ---------------

c/sys/bin yok sys var bin yok :S
Arkadaşım zaten göremezsin normalde bin klasörünü. HelloCarbide onu gösterecek işte.
HelloCarbide telefona kuramıyorum cünkü sistem sertifika hatası veriyon telefonum n95 8gb v20.0.016 yinede bilgi için sağol
Süresi geçmiş sertifika hatası alıyorsanız 2yıl geri alın tarihi ;)
SA kardeş.ben Xplore yi indrdim.telefonum 5320 XM.serftika hatası verdi.tarhi 2 yıl geriye alıp yükledim.c :sys ye erişlmyor dedğn gibi.sonra HelloCarbide uygulamasını çalıştırın sırasıyla,Option>Menu 1'i seçin demşsn.aynen yapıyorum.program kendni kapatıyo.karşıma evet yada hayır çıkmıyo.Menu1 i seçtğm anda program kendn kapatıyor.bi yardımcı olurmusunuz lütfenn?
Yani HelloCarbide kendini kapattıktan sonra X-Plore ye geçiş yapın, orda sys/bin klasörünü görebiliyor musunuz? Görebiliyorsanız devam edin... Olmadı HelloCarbide programını telefondan kaldırıp baştan denemenizi tavsiy ederim...
Saygılar


--------------- Ekleme ---------------

[sıze=3]arkadaşlar hacki yaptım şimdi de dosya bozuk hatası veriyor yardım edin!!! Telefona hiçbir şey yüklenmiyor ve silinmiyor!!![/sıze]
Arkadaşım ben N80 imde sorunsuz yaptım bu HelloCarbide şeklinde ve kullanıyorum. N95 imde denedim yani oldu gibi ama bazı programları hiç yüklemiyor artık. Direk dosya bozuk diyor. Şu linkteki konuya yneldim bende bakalım ne olacak. İnceleyin bi isterseniz:

http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...in-14-05-10-jrvalantin3-farki-ile-349138.html
 
kaptanlar

kaptanlar

Üye
ben n73 te yapiyorum hepsini yeni program yukleyince dosya bozuk diyorinstalleri ve ssdll dosyasinida sys bin icine atiyom yine dosya bozuk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt