Öncelikle Bu işlemi yapmak için
Xplore v1.22(sertifikalı) dosya yöneticisine sahip olmanız gerekiyor.
diye belirtmişsin..dosya yöneticisini cihazıma yüklerken sertifika hatası veriyor bu duruma bi el atarsan =)
--------------- Ekleme ---------------
HelloCarbide aynı sorun bundada mevcut.
--------------- Ekleme ---------------
kusura bakmayın sürekli flood yapıp duruyorum ama ben bu işlemleri harfiyen yerine getirdim ve sonucunda başarılı oldu sanırım..ama bi sorun söz konusu kurmak istediğim tüm dosyalara bozuk demeye başladı cihazım bu konu hakkında beni bilgilendirebilecek arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum..