[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
terme

terme

Üye
slm ben denedim oldu fakat irremeoteyı yüklüyorum olmuyor

--------------- Ekleme ---------------

denilen her şeyı yaptım yıne irremoteyı kurarken güvenılmeye nsaglayıcıdan alınan uygulama yüklene mez diyor
 


harun_30

Üye
karde olmadı malesef dediklerinin hepsini yaptım restart çektim ondan sonra açıldığında hiç bi uygulamayı yüklemiyr bozuk dosya diyr yardımcı olabilirmsin?
 

p@l@

Üye
aynen yaptım ama şimdi hiçbir program yükleyemiyorum..hepsine de "dosya bozuk" diyor???
 
highflyeer

highflyeer

Üye
sağolasın anlatım güzel olmıuş
 
emre_94

emre_94

Üye
ben dediklerinizi harfiyen uyguladım en son telefonu yeniden başlattım ama sonra kendiliğnden açılmadı ben açmak zorunda kaldım yinede hacklenmiş midir şimdiden teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

Kardeş artık hiçbir uygulamayı yükleyemiyorum hepsine dosya bozuk diyor
 

elaelabebe

Üye
abi benim C de sys fln yok kkii
 

yzgt

Üye
bu 8510i lerdede oluyormu acaba ellerıne saglık
 

mateja9

Üye
arkadalar telfnmum e63 bnde hepsını yapmama ragmen sys.bın klasorunu acamyrum cnku hello ısımlı preogramda 1 secengnı tıklayınca kapanıyor ..herkes brsey yazıyor ama bunun nsıl halledılecegını yazmıyor!!!!!
 
faceofftr

faceofftr

Üye
hellocarbideyi yükledim fakat menu1 e tıklayınca çıkıyor programdan e65 e ait son sürüme sahip bir telefonum var apptrk da bağlanmıyor portu ne kadar denediysem bulduramadım lütfen yardım edin denemdiğim şey kalmıyor bir de sürekli bu dahili bir birleşendir yazıyor son olarak alakalı değil ama msn messenger a ait icon dosylarımı göremeiyorum :)) lütfen yardım edin rica ediyorum
 
Bozkurt_Han

Bozkurt_Han

Üye
Öncelikle Bu işlemi yapmak için Xplore v1.22(sertifikalı) dosya yöneticisine sahip olmanız gerekiyor.

diye belirtmişsin..dosya yöneticisini cihazıma yüklerken sertifika hatası veriyor bu duruma bi el atarsan =)

--------------- Ekleme ---------------

Öncelikle Bu işlemi yapmak için Xplore v1.22(sertifikalı) dosya yöneticisine sahip olmanız gerekiyor.

diye belirtmişsin..dosya yöneticisini cihazıma yüklerken sertifika hatası veriyor bu duruma bi el atarsan =)

HelloCarbide aynı sorun bundada mevcut.

--------------- Ekleme ---------------

kusura bakmayın sürekli flood yapıp duruyorum ama ben bu işlemleri harfiyen yerine getirdim ve sonucunda başarılı oldu sanırım..ama bi sorun söz konusu kurmak istediğim tüm dosyalara bozuk demeye başladı cihazım bu konu hakkında beni bilgilendirebilecek arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum..
 
St0rm

St0rm

Üye
Ellerine sağlık denedim oldu :) Not : Telefonum 5700 Express Music
 
Hakan Koc

Hakan Koc

Üye
Öncelikle Bu işlemi yapmak için Xplore v1.22(sertifikalı) dosya yöneticisine sahip olmanız gerekiyor.

diye belirtmişsin..dosya yöneticisini cihazıma yüklerken sertifika hatası veriyor bu duruma bi el atarsan =)

--------------- Ekleme ---------------



HelloCarbide aynı sorun bundada mevcut.

--------------- Ekleme ---------------

kusura bakmayın sürekli flood yapıp duruyorum ama ben bu işlemleri harfiyen yerine getirdim ve sonucunda başarılı oldu sanırım..ama bi sorun söz konusu kurmak istediğim tüm dosyalara bozuk demeye başladı cihazım bu konu hakkında beni bilgilendirebilecek arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum..

tamam kardeşim burdan telefonuna uygun installserver dosyasını indir onu sys e bin e at bu sefer olacaktır eminim :oke::oke:

http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...tall-server-yeni-modeller-eklendi-142133.html
 

erzali

Üye
allah razı olsun bizi buyuk bı dertten kuırtardın 3 gundur uğrasıyoduk:oke::oke:
 

cecis

Üye
Biri bana c de sys dosyasının neden olmadıgını soyleyebilir mi.? gizli.? tamam gizli bişey demiyorum ama gizxli dosyaları goster secenegını de kullanıyorum maalesef dosya yok neden goremıyorum anlamıyorum ben bi türlü yapamadım bu hack işini manavgatta olan ve bana yardımcı olabilicek arkadas var mı acep :)
yada msnden felan ne bilim core player yüklicektim yükleyemiyorum deliriricem telefon modelim N95 bi cok arkadas yapmıs ama ben yapamadım :(
 
dnzdnz123

dnzdnz123

Üye
Lütfen acil yardım!!!! Menü 1 i seçince direk menüye atıyo secmani de denediğimde de aynısı oluyo program yükleniyor telefonun içindeki setup a gelince direk iptal edip menuye atıyor ne yapabilirim??
 

fincan

Üye
Sayın Ferret arkadaşım Nokia 6210 Navigator telefonum var ama bu sertifikalandırma olayına nereden başlıyacam hiçbişey anlamadım sanırım Os 9.3 oluyomuş...Bu version için olanı yokmu acaba?
Saygılarıma,
 

hozturkfb1907

Üye
arkadaşım paylaştıgın bilgi için teşekürler ama ben bu işi beceremiyecegim galiba
benim cihaz n79 yardımcı olurmusun
 

ademklc

Üye
arkadaslar e63 te HelloCarbide i açıyorum menü 1 diyorum program kapanıyor soru falan sormuyor ne yapmam gerekır yardımcı olursanız cok sevınırım
 
Silinen Üye 781071

Silinen Üye 781071

Kapalı Hesap
telefonum n73 çok başarılı bir şekilde çalıştı harikaaaemeğine sağlık:oke:

--------------- Ekleme ---------------

kendi telefonumu heckledim ...yani şimdi hecker mı oldum ahahaha:oke::kop2::kop2::thumbup: tekrar emeğine sağlık kardeşim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt