Yeni telefon öneri.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emoliii

Üye
    Konu Sahibi
Yeni telefon öneri.
N95+80-120tl takasla 2. El bi cihaz almayı düşünüyorum. +100tl ye n97 16gb telefoncuönerdi ama ben Nokia'dan bıktım. Şarj az gdiyo, kulaklık sesi az. Samsung Genoa, Corby vs. serilerinden 3g kesin olsun wifi olmasada olur, şarj çok giden tercihim geniş ekranlı, ve kulaklık girişi şarj ile aynı olmayan (olsada olur ama olmasa daha iyi) bi telefon.+Kesinlikle dokunmatik olacak.
 

fullwar

Üye
Öneriyi bilmiyorum fakat konuyu cep telefonları genel gibi bir bölüme açsanız daha iyi olurdu.
 
kulaklık al 100 tlye. n95 120tlye satma
 

aleranol

Üye
n97 gayet de güzel bir telefon neresi kötü? Corbye bulaşma hiçbirşeyi yok ve dokunmatik çok kötü yada diğer daha ucuz şeylerde. N97 yanlış hatırlamıyorsam alttan klavyesi çıkan dokunmatik ekranlı çok güzel bir telefon. Bence onu al.
 
samsung istiyosan S5620 Monte önerebilirim. Dokunmatik + wifi + 3G hepsi var neredeyse
 

emoliii

Üye
    Konu Sahibi
kulaklık al 100 tlye. n95 120tlye satma

n95 i satmayacam takas yapacam ve 100tl ye kulaklık alınırmı ya tel o kadar ediyo zaten

---------- Eklendi @ 19:45:34 ---------- Yazıldı @ 19:42:43 ----------


şarjı az gdiyo kulaklık sesi az felan nokia böyle kardeş.

---------- Eklendi @ 19:48:39 ---------- Yazıldı @ 19:45:34 ----------

samsung istiyosan S5620 Monte önerebilirim. Dokunmatik + wifi + 3G hepsi var neredeyse

araştırıp bulduğum telefonlar arasında bu telefonda var tam istediğim özellikler şekli 1az kötü ama iyi telefon.

---------- Eklendi @ 19:49:00 ---------- Yazıldı @ 19:48:39 ----------
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...