Calaissien
Üye
Yeni telefon alıyorum IPhone 3G mi,N96 mı ?
Herkese merhabalar ilk önce şimdi ben birkaç hafta önce N96 almaya karar vermiş ve sabırsızlıkla piyasaya sürüleceği günü beklemeye başlamıştım taa ki New York'ta IPhone 3G'nin boy boy afişlerini ve Tv reklamlarını görene kadar ilk IPhone 3G reklamını gördüğümde hiç aldırmamıştım ama yavaş yavaş insanların ellerinde de bu telefonun çoğaldığını görünce telefona ilgi göstermeye başladım ve araştırdım N96 ile karşılaştırdım özellik olarak farkları yok ama N96'nın bilindik Nokia kullanım rahatlığı ve prestiji var ama çok kalın ve kaba bir telefon içim 3G'ye daha çok ısındı ama sizin görüşlerinizi de almak isterim ama şunu da belirteyim ki 1.000€ bir bütçeyi ayırdım telefona hadi en fazla 1.100 € olur ama 3G zaten o kadar pahalı değil 16GB olanı 600€ - 800€ arası N96 ise en az 750€ görüşleriniz için şimdiden teşekkürler



