Yeni Tap Tap Revenge yolda!!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Tap Tap Revenge yolda!!!!!!
Arkadaşım ileri düzey C++ programını kullanabiliyor. Onla beraber Tap Tap'i editleyeceğiz. Hatta adı Tap Tap Arebesk City olucak. Kendisi hollandalı olduğu için şarkı konusunda yardım edicem. Başarılı olursa Ajdar reyizin olduğu bitane hazırlamayı düşünüyorum :)))
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Güzeeel.Bana heryer Paris.No android.No heyecan.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
hünkarım ajdar seversen ilk onu yapalım
 
klongs

klongs

Üye
şahdamarı güzel olur :D

- - - Eklendi - - -

tivorlu ismailde iyi olurdu :D
 
navti

navti

Üye
Konu nedir aciklasaniz?
 
SHS

SHS

Üye
hadi hayırlısı kolay gelsin:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt