GuitaristBoy
Üye
Yeni Tap Tap Revenge yolda!!!!!!
Arkadaşım ileri düzey C++ programını kullanabiliyor. Onla beraber Tap Tap'i editleyeceğiz. Hatta adı Tap Tap Arebesk City olucak. Kendisi hollandalı olduğu için şarkı konusunda yardım edicem. Başarılı olursa Ajdar reyizin olduğu bitane hazırlamayı düşünüyorum
))
))
Ümit Besen iyidir...
