İpucu Yeni Tanıtılacak Telefonlarla İlgili ?

Sponsorlu Bağlantılar

Yeni Tanıtılacak Telefonlarla İlgili ?

  • 1250-1500

    Kullanılan: 2 33.3%
  • 1500-1750

    Kullanılan: 1 16.7%
  • 1750-2000

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 2000-2500

    Kullanılan: 3 50.0%

  • Kullanılan toplam oy
    6
AndroidTR20

AndroidTR20

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Tanıtılacak Telefonlarla İlgili ?
2014 Çeyreğinde Bir Çok Marka Amiral Gemisini Tanıtacak SG S5,HTC ONE 2,LG G3,SONY XPERİA Z2 Gibi Modeller Tanıtılacak Ancak Size Göre Bu Telefonların Fiyatları Sizce Hangi Aralıkta Veya Ne Kadar Olmalı ? Bazı Sitelere Göre 2500 Tl Aşağı Olmaz Diyor Bugünün Türkiyesinde 2500 Tl Telefon Alınabilirmi? :bilmm:konus::close_tema::close_tema:
 


muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
2014 Çeyreğinde Bir Çok Marka Amiral Gemisini Tanıtacak SG S5,HTC ONE 2,LG G3,SONY XPERİA Z2 Gibi Modeller Tanıtılacak Ancak Size Göre Bu Telefonların Fiyatları Sizce Hangi Aralıkta Veya Ne Kadar Olmalı ? Bazı Sitelere Göre 2500 Tl Aşağı Olmaz Diyor Bugünün Türkiyesinde 2500 Tl Telefon Alınabilirmi? :bilmm:konus::close_tema::close_tema:
Alinmaz çok pahali ayrica en pahalisi büyük ihtimalle htc olur
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Parasi varsa kisinin alir,bütcesini yetmiyorsada cebinde ki yeten butceyle alinir onu kullanir,yani kisaca alinmaz diye bir düşünce olmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve muhammettvurucu
nokia_belle

nokia_belle

Üye
@mvrucu123 her kisiye hitap eden urun farklidir,şöyle diyeyim vertu'nun modellerini biliyorsunuzdur? Ayni fiyata ust duzey telefon alinirken özel modelleri,yani iste dışı derili,taşlı,safirli,pirlantali vs diye o tur telefonlari alanlarda var,yani bu olay kullanicinin istegini karsilamasi onemli
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
2000'i geçmemeli
 
Uhops

Uhops

Üye
Geneli 2K olcak +2000 olur gibi. Ama LG gene G2 gibi bir yol izlerse 2000den düşük olabilir G3.Geneli 2K olcak +2000 olur gibi. Ama LG gene G2 gibi bir yol izlerse 2000den düşük olabilir G3.
 
Invoke

Invoke

Üye
Ne kadar olacak demek başka ne kadar olmalı demek başka? Bana sorarsan en yüksek 1500 olmalı en iyi cihaz, diğerleri de ona göre daha da ucuz olmalı.
Z2 yine 2.000+ olur. M8, S5 2.000 G3 1800. Civarı tabi dolarda artıyor. Pahalı olacaklar kısacası. Belki Sony Z1de yaptığı 2200 olayını daha düşük tutmak ister, mantıklı da olur.
 
mehmettech

mehmettech

Üye
Bence hiçbir akıllı telefon 1000i geçmemeli. Çünkü kişi sadece alo demek ve birkaç ekstra özellik olsun diye bir akıllı telefon almaz hatta bence almamalı. Çünkü o fiyata o telefonun altını üstüne getirecek bilgisayarlar satılıyor. eğer telefonlara hologram, gibi uçuk şeyler eklemedikce o fiyata değmez

yeni amiral gemiler geneli 2000+ olur
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
nokia_belle

nokia_belle

Üye
İphonelarin daha piyasaya dagilmadan once el altindan 3000 tl gibi bir rakama satildigini gordum,su bir gercek,ucuz telefon,tablet vs bizde olmayacagi fazlasiyla aci bir gercek "disarda aynisi 200$,bizde neden boyle" demeye pek bir gerek yok artik,serbest piyasa ekonomisi bayagi iyi bir sekilde islediginden o 200$ fiyatlarini anca biz aradan 4-5 yil gecince goruyoruz
 


Üst Alt