Yeni Sigara Fiyatları

Sponsorlu Bağlantılar

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
Yeni Sigara Fiyatları
Yeni Sigara Fiyatları
Hükümetin yaptığı zamdan sonra sigara firmaları da kendi zamlarını belirledi. İşte Philip Moris Sabancı'nın sigaraya yaptığı zam...

Sigara üreticisi Philp Moris Sabancı'dan yapılan açıklamada zammın gerekçesi şöyle açıklandı:

"Bakanlar Kurulu’nun, Resmi Gazete’nin 31 Aralık 2009 tarihli sayısında yayınlanan kararı ile sigaraya uygulanan vergi yüzde 30’un üzerinde bir oranla arttırılmıştır. Maliyetlerimize doğrudan yansıyan bu durum karşısında ürünlerimizin fiyatlarının yeniden belirlenmesi zorunlu hale gelmiştir.

Bu doğrultuda, Philsa, Philip Morris Sabancı Sigara ve Tütüncülük Sanayi ve Ticaret A.Ş. tarafından İzmir Torbalı tesislerinde üretilen ürünlerimizin perakende satış fiyatlarında, 4 Ocak 2010 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere yüzde 15’lerden başlayan oranlarda artış yapılmıştır. "


 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş... ve Godfather


haltie

haltie

Üye
winston yok:hmmm
 
serif55

serif55

Üye
winston ve murattı aynı die biliorum ben valla kısacası batırcak bu devlet bizi :D
 
haltie

haltie

Üye
burda bi bakkal bana dün 5300den sattı sahtekar ya zam geldi dedi:off:
 
serif55

serif55

Üye
valla işin doğrusu arada kim vurduya götürrüolar onlarda :D
 
haltie

haltie

Üye
ya sahtekar herif bende 1lira zam nasıl geldi dedim
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
monte carloya zam yokmu?
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
ohh siz kazıklandıkça benim içimin yağları eriyor:D
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
ben bu kazığı yemem kaçak sigara tüketirim
 
haltie

haltie

Üye
senin yağlar eri eri bitmez:ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
İyi yapmışlar.Maddi durumunu düşünüpte vazgeçebilecek bilinçli insanlarımız var mıdır acaba?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Rocket bizim burda 4.50 ben ondan içicem artık
 

Sehzade

Üye
abi fiyatlar belli deil millet karaborsa icin urunlerini saklıo nereye gitseniz sigara yok fiyatlar tam acıklansa iyi olacak kimi yerde 5 kimi yerde 4.5
 

Benzer Konular



Üst Alt