Yeni QWERTY Klavye Telefon Alıcam

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
The-Ice

The-Ice

Üye
    Konu Sahibi
Yeni QWERTY Klavye Telefon Alıcam
Bugün 15.30 sularında Nokia 5800XM telefonum çalındı.Neyse ki çalıştığım yer fatura tutarındaki parasını vericek (490TL) bana parasını vericek.Bende malum önümüz bayram el öper bişey yapar biraz daha para toplarım dedim.

QWERTY klavye bir telefon istiyorum ve istediğim belli başlı şeyler var;



  1. QWERTY Klavye
  2. Uygulama Zenginliği
  3. Whatsapp kullanma çılgınlığım var
  4. Wireless/3G çok süper olur.

490-820 arası bi bütçem var arkadaşlar gönlüm Nokia'dan yana Ama Blackberry'de hoş geliyor ama...Sizlerin yorumlarınız neler?
 


BatuhanOzalp77

BatuhanOzalp77

Üye
Sen direk E72 tarif etmimişsin kardeşim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: The-Ice
muratm.

muratm.

Üye
kardeşim bunlar önerilerim


 
  • Beğen
Tepkiler: The-Ice
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
blackberry iyi bir secim olur
 
  • Beğen
Tepkiler: The-Ice

Andas

Üye
Blackberry Curve 8520
 
  • Beğen
Tepkiler: The-Ice
The-Ice

The-Ice

Üye
    Konu Sahibi
Online alışveriş yapmıyorum ben somut bir şekilde gider alırım. Yani oline indirimler benim bir işime yaramıyor.
Nokia pek istemiyorum çünkü 1-1.5 yılda dağılıyor telefon donanım olarakta program olarakta gidiyor telefon ben uzun kullanımlık birşey istiyorum.

Blackberry hakkında da şöyle birşey var internet paketsiz kontör yetiştiremezsin diyorlar böyle birşey var...

Samsung hakkında da söyleyebileceğim tek şey eski model bir kaç telefonunu kullanmıştım E-250 gibi bir telefon kullanmıştım ona da pek güvenemiyorum.Fena haldeyim yani :D
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
Online alışveriş yapmıyorum ben somut bir şekilde gider alırım. Yani oline indirimler benim bir işime yaramıyor.
Nokia pek istemiyorum çünkü 1-1.5 yılda dağılıyor telefon donanım olarakta program olarakta gidiyor telefon ben uzun kullanımlık birşey istiyorum.

Blackberry hakkında da şöyle birşey var internet paketsiz kontör yetiştiremezsin diyorlar böyle birşey var...

Samsung hakkında da söyleyebileceğim tek şey eski model bir kaç telefonunu kullanmıştım E-250 gibi bir telefon kullanmıştım ona da pek güvenemiyorum.Fena haldeyim yani :D

kullandığın tüm telefon o markaların sorunlu telefonu yani gidipte 5800 kullanmışsın nokia istemiyorsun. gidip e250 kullanmışsın samsung istemiyorsun. ee sen gidip o telefonları kullanırsan tabi güvenmezsin.

nokia e72 al veya blackberry curve 9300 al.
blackberry de internet paketsiz kontör yetiştiremezsin diye bir şey duymuşsun da bu hangi telefonda geçerli değil ki bi kişi internete ya int paketi ile girer yada wifi ile girer. gidipte kontör ile girerse tabi yetiştiremez.

nokta.
 
  • Beğen
Tepkiler: The-Ice
gausjean

gausjean

Üye
SAmsung Galaxy 551 senin işini görür
 
  • Beğen
Tepkiler: The-Ice
umutku84

umutku84

Üye
x10 mini pro düşünebilirsin galaxy pro veya 551de olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: The-Ice
The-Ice

The-Ice

Üye
    Konu Sahibi
kullandığın tüm telefon o markaların sorunlu telefonu yani gidipte 5800 kullanmışsın nokia istemiyorsun. gidip e250 kullanmışsın samsung istemiyorsun. ee sen gidip o telefonları kullanırsan tabi güvenmezsin.

nokia e72 al veya blackberry curve 9300 al.
blackberry de internet paketsiz kontör yetiştiremezsin diye bir şey duymuşsun da bu hangi telefonda geçerli değil ki bi kişi internete ya int paketi ile girer yada wifi ile girer. gidipte kontör ile girerse tabi yetiştiremez.

nokta.

Ne yazıkki söylediğiniz telefonlar bütçemi aşıyor.. E72 belki

----------Eklendi @ 21:33:14 ---------- Yazıldı @ 21:28:14 ----------

SAmsung Galaxy 551 senin işini görür

BlackBerry 8520 ile aynı fiyatta sanırım.BB'yi tercih ederim.Sağol ama alternatif oldu :)

x10 mini pro düşünebilirsin galaxy pro veya 551de olabilir

x10'da alternatif oldu sanada çok teşekkür ederim :)
 
The-Ice

The-Ice

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bütçe düzenlemesi;

Bütçem 820 TL'ye kadar çıkıyor.!
 

Lenneth

Üye
HTC Desire Z
 
waycell

waycell

Üye
ben sana şunu bunu al demicem diyeceğim tek şey var nokiadan ve özellikle e72 den uzak dur
 
BrainFree

BrainFree

Üye
E6
C6
diyorum :D
 
__xXx__

__xXx__

Üye
bazı arkadaşların aksine ben blackberry önermem hangi telefonu olursa olsun bence fiyatını haketmeyen bi telefon bence sen direk e72 al
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Kesinlikle Desire Z, istediklerini fazlasyla verebilir :oke:
 
ercnshn'

ercnshn'

Üye
nokiayı hem seviyorum hem nefret ediyorum hemde bir yandan azıcıkda olsa severim fakat özellikleri kötü yani sevmiyorum fakat sağlam telefonları var seviyorum kafan karıştı demi :D
E6 tavsiyemdir blackberry kötü diyolardı yani uygulamaları falan çok değilmiş :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt