The-Ice
Üye
Yeni QWERTY Klavye Telefon Alıcam
Bugün 15.30 sularında Nokia 5800XM telefonum çalındı.Neyse ki çalıştığım yer fatura tutarındaki parasını vericek (490TL) bana parasını vericek.Bende malum önümüz bayram el öper bişey yapar biraz daha para toplarım dedim.
QWERTY klavye bir telefon istiyorum ve istediğim belli başlı şeyler var;
490-820 arası bi bütçem var arkadaşlar gönlüm Nokia'dan yana Ama Blackberry'de hoş geliyor ama...Sizlerin yorumlarınız neler?
QWERTY klavye bir telefon istiyorum ve istediğim belli başlı şeyler var;
- QWERTY Klavye
- Uygulama Zenginliği
- Whatsapp kullanma çılgınlığım var
- Wireless/3G çok süper olur.
490-820 arası bi bütçem var arkadaşlar gönlüm Nokia'dan yana Ama Blackberry'de hoş geliyor ama...Sizlerin yorumlarınız neler?




