daha yeni yapıldı değişiklik, onlarda şu an kontrol ediyorlardır, neyin açıklamasını bekliyorsunYönetimden hala bi açıklama yok,..![]()

merhaba arkadaşlar ben yeni üye, burası çok sevecen ve kardeşçe bir siteye benziyor umarım sevilen biri olurum

iyi işteKonuyu izleyenler yok?!?!

acele etmeyin, bir çok özellik düzenlenecek veya geri gelecektir.Online göstergesi neden çıktı acabayeniliklerin ÇOĞU gereksiz geldi bana
:
profil müziğine razıyımŞikayet takiple profil müziği gelse artık iyi olacak
denemeeklemedir koca konak ekleme 
ve takipçiler geri gelmiş..ve üst konu çizgiside bulundu 
yanlışlık yok sorun portalın betadan çıkmasıyla alakalı olabilir, hem yeni profil mesajları duruyor..mesaj yazılan alanın üst barındaki ikonlar siyah beyaz olmuş..Konuyu okuyanlarda geldiDemekki Yanlışlıkla yapılan bir arayüz güncellemesi olmuş...
