yeni pc toplayacam önerileriniz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
bana sorarsan x2 öneririm athlonlar bitti artık:oke:
 


ca_sus

Üye
    Konu Sahibi
sağolasın kardeş naasıl iyi işlemci demi iş görür bleck ops felan oynatır
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
black ops x3 istiyor ama belki oynatır.Bende e4500 core 2 duo var işlemcide sorun cıkartmadı ekran kartında sorun cıkarttı.Bence calıstırır gibi.
 

ca_sus

Üye
    Konu Sahibi
sağolasın kardeş
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
x2 250 ile.. "black ops" sıfırlandı rahat kullanabilirsin. ekran kartının iyi olması da gerekir tabi. fazla bi yorum yapmaya gerek yok ali nin önerileri gayet güzel:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

deadhmachine
Cevap
24
Görüntüleme
1K
deadhmachine
Cevap
3
Görüntüleme
800
Mad EagLe
Cevap
33
Görüntüleme
3K
007emin
Cevap
15
Görüntüleme
877
007emin


Üst Alt