huaweı
Üye
-
Konu Sahibi
-
350 tl ye hangi parcalar
----------Eklendi @ 02:15:22 ---------- Yazıldı @ 02:03:54 ----------
760gm-p23 fx
athlon II x2 250
HD 5570
4 gb 1333 ram
Tehlike ";4343119]ekran kartını 128bit yapmanı tavsiye ederim güncel oyunları oynamıyorsan eski oyunlar oynuyorsan gts san. vice city nfs carbon.. cs 64bit ekran kartı yeter.[/QUOTE] öncelikle tşkler gta san 640 480 oynuyrm p4 ile hiç sarmıyor artık gta 4 düşünüyorm işlemci yeter büyük intimal ram 4 gb olacak[COLOR="Silver' Alıntı:----------Eklendi @ 15:35:28 ---------- Yazıldı @ 15:33:29 ----------
[/COLOR]şu anda bende 225 tl var 300 yaparm 1 ay aya kalmaz tavsiyelerinizi bekliyor amd oluck ama
gta4 ağır bir oyundur ekran kartının ve işlemcinin iyi olması gerekiyor.İşlemcini intel dual core g620 yapman lazım amd x2 den daha iyi bir işlemcibendee hdd ve dvd rom var ama anakart intel destekli
anakart işlemci ram ve e.kartı alıcam ama önce işlemci anakart ram alıcam ekran kartını 2 ay sonra falan
----------Eklendi @ 15:33:29 ---------- Yazıldı @ 15:32:23 ----------
öncelikle tşkler gta san 640 480 oynuyrm p4 ile hiç sarmıyor artık gta 4 düşünüyorm işlemci yeter büyük intimal ram 4 gb olacak
----------Eklendi @ 15:35:28 ---------- Yazıldı @ 15:33:29 ----------
şu anda bende 225 tl var 300 yaparm 1 ay aya kalmaz tavsiyelerinizi bekliyor amd oluck ama
dual core g620 almalı sandy bridge teknolojisi var.İşlmciye yük bindiği zaman 4 çekirdek olarak çalışıyor hızıda artıyordu sanırımtmm yukarda yazdıgım parcaları al vatan bılgısayar ındırımdeyken hemen bugun al.
760gm-p23 FX
athlon II x2 250
4 gb tek modul 1333mhz ddr3 ram...
Al tak bunları...
Sonra sımdıkı ıslemcını anakartını ve ramını satarsın 2. Elden bıraz daha para olur...
Ekran kartınıda alacagın zaman yıne gelırsın buraya ekran kartındada yardımcı olurum.
Zaten yukarda yazdıgım anakartta dahılı ekran kartıda var suan elındekı ıntel ekran kartından ıyıdır o.. Ekran kartı alana kadar ıdare eder senı... Anakarttakı onboard ekran kartıyla gta sanandreas felan 1024x768 orta ayar sorunsuz oynarsın...
----------Eklendi @ 15:52:47 ---------- Yazıldı @ 15:47:23 ----------
o kadarda ezme berke x2 yı..
Benım dandık e6750 overclocksuz bf3 te kasmıyor... Yeterlı x2 250...
Hadı yetmedı desen anakarttta otomatık overclock var 270 sevıyesıne overclock olur..
peki hangi anakartı alacak...
Ustelık adam AMD ıstıyor..
Tehlike ";4343466][URL="http://www.vatanbilgisayar.com/Anakart/msi-h61m-p21-(b3)-h61m-p21-intel-h61-(b3)-soket-1155-ddr3-1333mhz-vga-anakart/productdetails.aspx?I_ID=54707' Alıntı:VATAN COMPUTER - MSI - H61M-P21 Intel H61 (B3) Soket 1155 DDR3 1333MHz VGA Anakart - Anakart[/URL] anakart bu olmalı arkadaş bilir intel olmassa amd alır
birde bi şey rica edicem win7 ise puanlamadan kaç alıyr senin sistem bnde asus dan vazgeçtm msi ekran kartından dolayıtmm yukarda yazdıgım parcaları al vatan bılgısayar ındırımdeyken hemen bugun al.
760gm-p23 FX
athlon II x2 250
4 gb tek modul 1333mhz ddr3 ram...
Al tak bunları...
Sonra sımdıkı ıslemcını anakartını ve ramını satarsın 2. Elden bıraz daha para olur...
Ekran kartınıda alacagın zaman yıne gelırsın buraya ekran kartındada yardımcı olurum.
Zaten yukarda yazdıgım anakartta dahılı ekran kartıda var suan elındekı ıntel ekran kartından ıyıdır o.. Ekran kartı alana kadar ıdare eder senı... Anakarttakı onboard ekran kartıyla gta sanandreas felan 1024x768 orta ayar sorunsuz oynarsın...
----------Eklendi @ 15:52:47 ---------- Yazıldı @ 15:47:23 ----------
o kadarda ezme berke x2 yı..
Benım dandık e6750 overclocksuz bf3 te kasmıyor... Yeterlı x2 250...
Hadı yetmedı desen anakarttta otomatık overclock var 270 sevıyesıne overclock olur..
netbook un işlemcisi berbattır.Pc ile kıyaslama bile.tşkler de ben amd alıcam ilerde phenom filan alırsam çok pahalı değiller bnde ki netbok da intel bide bu amd ıı x2 met ediyorlar bir sorum daha olucak
l-lemiera sen anakartı kaç paraya aldın birde iyi mi o anakart
----------Eklendi @ 17:23:00 ---------- Yazıldı @ 17:20:40 ----------
birde bi şey rica edicem win7 ise puanlamadan kaç alıyr senin sistem bnde asus dan vazgeçtm msi ekran kartından dolayı
Tehlike ";4343877][COLOR=DarkRed][SIZE=3] netbook un işlemcisi berbattır.Pc ile kıyaslama bile.[/SIZE][/COLOR][/QUOTE] yok bendeki atom n570 p4 solluyor her şekilde çift çekrdek çünkü onu geçelm de ben intel almam intel deki işlemcini aynısı amd de yarı fiyatına[COLOR="Silver' Alıntı:----------Eklendi @ 19:19:19 ---------- Yazıldı @ 18:30:45 ----------
[/COLOR]işlemci olarak da amd athlon ıı x3 e karar verdim anakart asus ram de 4 gb kıngston ekran kartı o7b olanı kullanıcam da işlemci 95 w çok değil mi
ben amd athlon x2 250 ye karar verdim x3 athlon kafamı karıştırıyor ama onun watt ve cache düşük ilerde phenom alırımkardeş x3 e para yetmez..
anakart bakımından benım yazdıgım msi anakart asustan daha stabıl daha performanslıdır...
Ustelik 95 watt amd fx serısi islemcilerıde destekliyor.
asus ucuz modellerde cıvıtıyor bıraz. Stabılıte dusuyor...
Hangı parcalara karar verdın ???
Daha guzel bır sıstem toplaman ıcın yardımcı oluyorum..
Yoksa sen gıder vatan bılgısayarda sorarsın onlarda 225 lıraya 3 parca onerırler....
senın pc ye windows 7 kaç puan veriyorkardeş x3 e para yetmez..
anakart bakımından benım yazdıgım msi anakart asustan daha stabıl daha performanslıdır...
Ustelik 95 watt amd fx serısi islemcilerıde destekliyor.
asus ucuz modellerde cıvıtıyor bıraz. Stabılıte dusuyor...
Hangı parcalara karar verdın ???
Daha guzel bır sıstem toplaman ıcın yardımcı oluyorum..
Yoksa sen gıder vatan bılgısayarda sorarsın onlarda 225 lıraya 3 parca onerırler....
X2 130tl----hd5570 olabilir ekran kartı bunla gta4,crysis falan oynarsın.anakart asus tavsiye ederim.
ben karar verdim msi anakart(eğer varsa vatan bostancı da yoksa asus)
asus deme bana ucuz modellerde asus cıvık bır model
asus deme bana ucuz modellerde asus cıvık bır model
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?