Yeni nesil 2gbdan sonra internet hızı

Sponsorlu Bağlantılar

TheSoftware

TheSoftware

Üye
    Konu Sahibi
Yeni nesil 2gbdan sonra internet hızı
Avea'nın sınırsız internet paketinde 2 gb adil kullanım
hakkınız bitince hızınız çokta düşmüyor şu anda
Youtube'dan HD video izliyorum takılma yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tengin


anlamamki

Üye
Sallamişşin

hocam 128 ile hd hemde :)
 
  • Beğen
Tepkiler: lobi55

santacuruz

Üye
Anlayamadıgım HD videonun saniyede bit akışı bahsettigin hızın iki üç katı bir şey nasıl izliyorsun takılmadan ?
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
HD olmada olur iş görse yeter. Ah vodafone ah cepneti kaldırdın milleti kaçırdın aveaya
 
  • Beğen
Tepkiler: boyabatlı ve oguzalp44
tekgöz38

tekgöz38

Üye
faturalı olmasa kesin aveali olmuştum
 
futbol123

futbol123

Üye
240p videolarda donuyor ne hd si?
 
Hukuk61

Hukuk61

Üye
HD izliyorum diyen arkadas , bence kotana bak bidaha sen ,kotan bitmemiştir henüz , bitince yaz bakalım bide bakalım ne yazcaksın izliyorum diye :kop:
 
izmitli1983

izmitli1983

Üye
hd değildir o HQ olanidir :)
 
TheSoftware

TheSoftware

Üye
    Konu Sahibi
Kota dolunca hızı hemen değil 1 gün sonra düştü şimdi anladım olayı :) fakat 2 gb doldu seklinde mesaj gelmişti :)
 
TheSoftware

TheSoftware

Üye
    Konu Sahibi
Kota dolunca hızı hemen değil 1 gün sonra düştü şimdi anladım olayı :) fakat 2 gb doldu seklinde mesaj gelmişti :)

Arkadaslar hala acıyor hiz testi yaptım 123 Kbps hiz telefonum iPhone 2g üzerinden de videoları bağlantı hızına göre kalitesini düşürüp acıyor olay tamamen iPhone ile ilgili.
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Arkadaslar Avea Nisan ve Mart Ayında Kısaca ilk Faturalarda Herkese Kıyak Gecti Gibi. İlk Ay internet Hızım Dusmedi Ne tv de Nede Youtube de Hd Video izlerken Donma Falan Olmuyordu üstelik Bu Tarifeye Gecince Veri Sayacını Sıfırlamıstım. Tam 25 Gb Kullandım Hızım Dusmeden. Ama 2. Ayda Hızım Cok Dustu Artık Ne Video Nede Tv izleyebiliyorum....
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Edit
 

volcanox66

Üye
çözümü paylaşırsan sevinirim benimde arkdaşımın galaxy s 2 var avenın tarifesindeyiz 2 gb aştı ama hala yuksek hızda paylaşırsanız bizde yararlanalım allah razı olsun derim dularım yeter :) tşkler
 
savaronajointed

savaronajointed

Üye
yahu verdiğin linke benim girme yetkim yokmuş ne yapmalıyım bir şey atıyorsunuz ortaya konuyu açmissin şurda ver çözümü
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Edit
 

esnural

Üye
Arkadaslar Avea Nisan ve Mart Ayında Kısaca ilk Faturalarda Herkese Kıyak Gecti Gibi. İlk Ay internet Hızım Dusmedi Ne tv de Nede Youtube de Hd Video izlerken Donma Falan Olmuyordu üstelik Bu Tarifeye Gecince Veri Sayacını Sıfırlamıstım. Tam 25 Gb Kullandım Hızım Dusmeden. Ama 2. Ayda Hızım Cok Dustu Artık Ne Video Nede Tv izleyebiliyorum....

nasıl oluyor lütfen anlatırmısın
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Edit
 

gokhan544

Üye
bende biliyorum AMA arkdasa ayip olmasin diye soylemiyorum bu konu sanal aleme tasinirsa avea onlem alir arkadaslar pm olarak paylasalim
 
  • Beğen
Tepkiler: boyzcar
gscangs

gscangs

Üye
ben sinırı asmadım ama merakta ettim simdi lazım olma ihtimali var
 
amon1234

amon1234

Üye
çözüm için banada yardımcı olabilir misiniz
 


Üst Alt