Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan canım..
 


cataron

cataron

Üye
Açıklama ve program için teşekkür ederim. Elinize sağlık
 

kurnuc

Üye
Teşekkürler , güzel paylaşım
 

adak09

Üye
sonra kaydolmak için ip ile kodu gönderelim gibi bir mesaj çıkacak hayır deyin ve bir ekran açılacak orda sizin yazdığınız kod ile aşağıya doğru üç kod verilecek ikinci sıradaki kodu yukarda görüldüğü şekilde generatordeki Device Id yazan yere Harita kodunuda map yazan yere hiç eksiksiz yazın

DEMİŞSİNDE AMAİLK İKİSİ YANİSERİAL NR VE AUTH NR VAR MAP YOK DOSTUM. NE YAPCEZ.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim Türkiye haritasını çıkarıp hafıza kartındaki NDrive klasörünün içindeki Maps klasörünün içine attın mı?
 

adak09

Üye
Yanlışı buldum .******deki device ıd kodunda o yerine 0 yazmışım.özür.her şey tmm.tşkrr.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güle güle kullan...
 

Tordem

Üye
Boyle bir ugras icin tesekkur yetersiz kalır. Harikasınız...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın arkadaşlar...
 

n97men

Üye
Kardeş Eline sağlık, güzel paylaşım.
ancak bir problem var. N97 kullanıyorum ve gps'e bağlanamıyorum. Yani sürekli geçerli bir gps aranıyor diyor. Ama bulamıyor bir türlü gpsi.Gps i nasıl bulduracağız bu makineye.
Paylaşımların için teşekkür ederim.:hmmm
 

geronirf

Üye
Teşekkürler

Bu programın bi önceki 3.5.18' den farkı nedir bilen veya gözlemi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Zira harita bi öncekiyle aynı olarak görüyorum.

Bildiğiniz gibi Ndrive+Başarsoft haritası olayı var artık. Ndrive'ın sitesine baktım oraya koymamışlar henüz. Halen Teleatlas kullanıyorlar. Sabırsızlıkla bekliyorum artık.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkürler

Bu programın bi önceki 3.5.18' den farkı nedir bilen veya gözlemi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Zira harita bi öncekiyle aynı olarak görüyorum.

Bildiğiniz gibi Ndrive+Başarsoft haritası olayı var artık. Ndrive'ın sitesine baktım oraya koymamışlar henüz. Halen Teleatlas kullanıyorlar. Sabırsızlıkla bekliyorum artık.
önceki programdan haritası daha detaylandırılmış..ben kendim karşılaştırdım..başarsoft haritası para ile satılıyor..satın alacaksan birşey demem ama ücretsiz kullanacaksan bu verilen haritadan daha iyisi yok..
 

sportty2006

Üye
Hocam bu tüm dil dosyalarının indirilmesi gerekiyor mu? Sadece türkçe ve ingilizce yeterli olmaz mı?

Iyi günler dilerim...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ingilizce olmazsa olmaz diğer dillerden sadece Türkçeyi indirebilirsin..
 

sportty2006

Üye
hocam ben 250 mb lık dosyayı zipmiş gibi klasöre çıkardım ve maps kısmına attım, ama harita gözükmüyor ve harita seçemedim sebebi nedir? biliyor musunuz.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim europe eastern haritasını bilgisayara kur..ordan sadece Tur.map i maps klasörünün içine at..
 

n97li

Üye
Nadir Bey,
Emeğiniz, yardımlarınız ve sabrınız için ne kadar teşekkür edilse azdır. Son 1 haftadır bu blogdaki yazılarınızı okuyorum. Fan clubda 90 küsür, Ndrive da 24 sanırım sayfayı okuyup, sorulan soruları tekrarlamamak için, her şeyi öğrenmeye çalıştım. Sonuçta ilk denememde Ndrive ı yükledim ve telefonumda kurmayı başardım. Gerçekten çok çok çok teşekkürler. Bir tek sorunla karşılaştım onu da başkaları aynı sorunla karşılaşırsa diye paylaşmak isterim. Ndrive ı ilk kurduğumda ******den seri numarası aldım cihaz id si ve harita kodu aldım ve 4 adet aktivasyon kodu gönderdiler birini ( sanırım sonuncusu idi) girdim ve telefonda ndrive açıldı. Ondan sonra haritaya girmek istediğimde türkiye haritası tekrar lisans isteyince daha önce cihazımı tanıttığım için yeni bir ****** ve cihaz idsi girersem programda hata olabilir mi acaba diye düşünerek daha önce gönderilmiş aktivasyon kodlarını denedim tabii ki olmayınca bende get new yapıp yeni nolar aldım ve ilkindeki aktivasyon kodu ile balkondan :) ilk navigasyonumu gerçekleştirdim.
Tekrar teşekkür ederim. Bu arada mesajlarınızın sonundaki flash animasyona (Türk bayrakları) bayıldım.
Bir de program ile ilgili bir soru sorayım, ayarlarda gps sekmesinde gps açık/kapalı ve konumlandırma seçeneğinde üç harf ile kodlanan bişey var. İtiraf etmeliyim ki hayatımda ilk kez bir navigasyon cihazı veya programı kullanıyorum belki bu sizlerin çok iyi bildiği basit bir şeydir ama bre bu nedir ? :))

--------------- Ekleme ---------------

Bir sorum daha var şimdi aklıma geldi
Ben pips nokia sis dosyasını sign ettirip ndrive klasöründeki yerine koydum ve ndrive sis dosyası ile programı kurdum pips nokia ya daha sonra hiç birşey yapmadım. Daha sonra bir hata çıkar mı? Yani onu da telefonda çalıştırmalı mıyım?
Şimdiden tekrar teşekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nadir Bey,
Emeğiniz, yardımlarınız ve sabrınız için ne kadar teşekkür edilse azdır. Son 1 haftadır bu blogdaki yazılarınızı okuyorum. Fan clubda 90 küsür, Ndrive da 24 sanırım sayfayı okuyup, sorulan soruları tekrarlamamak için, her şeyi öğrenmeye çalıştım. Sonuçta ilk denememde Ndrive ı yükledim ve telefonumda kurmayı başardım. Gerçekten çok çok çok teşekkürler. Bir tek sorunla karşılaştım onu da başkaları aynı sorunla karşılaşırsa diye paylaşmak isterim. Ndrive ı ilk kurduğumda den seri numarası aldım cihaz id si ve harita kodu aldım ve 4 adet aktivasyon kodu gönderdiler birini ( sanırım sonuncusu idi) girdim ve telefonda ndrive açıldı. Ondan sonra haritaya girmek istediğimde türkiye haritası tekrar lisans isteyince daha önce cihazımı tanıttığım için yeni bir ve cihaz idsi girersem programda hata olabilir mi acaba diye düşünerek daha önce gönderilmiş aktivasyon kodlarını denedim tabii ki olmayınca bende get new yapıp yeni nolar aldım ve ilkindeki aktivasyon kodu ile balkondan :) ilk navigasyonumu gerçekleştirdim.
Tekrar teşekkür ederim. Bu arada mesajlarınızın sonundaki flash animasyona (Türk bayrakları) bayıldım.
Bir de program ile ilgili bir soru sorayım, ayarlarda gps sekmesinde gps açık/kapalı ve konumlandırma seçeneğinde üç harf ile kodlanan bişey var. İtiraf etmeliyim ki hayatımda ilk kez bir navigasyon cihazı veya programı kullanıyorum belki bu sizlerin çok iyi bildiği basit bir şeydir ama bre bu nedir ? :))

--------------- Ekleme ---------------

Bir sorum daha var şimdi aklıma geldi
Ben pips nokia sis dosyasını sign ettirip ndrive klasöründeki yerine koydum ve ndrive sis dosyası ile programı kurdum pips nokia ya daha sonra hiç birşey yapmadım. Daha sonra bir hata çıkar mı? Yani onu da telefonda çalıştırmalı mıyım?
Şimdiden tekrar teşekkürler
teşekkür ederim kardeşim,iyi günlerde kullanırsın İnşallah..sorularına gelince gps nin altında koordinatlar var beniminde yani koordinatları gösterme şekli orası..pips e gelince birşey yapmana gerek yok..
 

n97li

Üye
Arkadaşlar, yeri burası değildir belki ama bir sorunum var. Ben n97 yi gray pazar dan almıştım. Çok şükür tıkır tıkır çalışıyor. Ama Turkcell tarifemi (kamucell) aynen devam ettirdim. 100mb lik paket aldım çünkü hem evde hem işte wireless var. Fakat sürpriz olarak ilk faturam 167 TL geldi. Araştırdım 6 GB internet kullanmışsınız diyorlar. Merak ediyorum nerede bu kadar kullandım. Accuweather diye bi program vardı çoğu zaman ilk açılışta bağlanayım mı diye soruyordu onu kapatmıştım zaten. Bir de bu ndrive i yüklerken öğrendim gps tümleşik gps açık değildi. Yani asisted gps hep açık kalmış acep o o kadar çekmiş midir? Başka nereden bu kadar internet kullanmış olabilir?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
canım kardeşim konumlama yöntemlerinden sadece tümleşik gps yi seçeceksin şebeke tabanlı seçtiysen baya kontör yer..
 


Üst Alt