Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar



thekyph

thekyph

Üye
Kardeş ben yükledim ama pips nokia yı yükleyemedim. Daha yeni sürümü car diyor 1.5 ti sanırım, yükle diyorum hata veriyor yüklenemedi diyor. Sonra programı açıyorum ne istiyor ne başka bişey. Generate yapmayı biraz daha ayrıntılı anlatabilir misin rica etsem?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kardeş ben yükledim ama pips nokia yı yükleyemedim. Daha yeni sürümü car diyor 1.5 ti sanırım, yükle diyorum hata veriyor yüklenemedi diyor. Sonra programı açıyorum ne istiyor ne başka bişey. Generate yapmayı biraz daha ayrıntılı anlatabilir misin rica etsem?
nokia pips i güncelle,güncelleme istemezse sorun yok..generate i daha açık nasıl anlatabilirim ki? en açığını anlattım..
 
qube26

qube26

Üye
@nadir3391 , hocam çok teşekkürler paylaşım ve anlatım için. Adım adım yazılanları takip ettim ve aktiasyon kodunu yazarken kendi yaptığım hatanın ( harita tarihinde en sonuna 06 yazacağım yerde 6 yazmışım ) dışında tek seferde problemsiz yükledim. Şuanda kullanmaya başlamadım ( ev içindeyim ) ancak dışarı çıkınca GPS'e bağlanmaya çalışacağım. Umarım problemsiz kullanabilirim dışarıda da. Bu programın en sevdiğim yanı ( garminle kıyaslayınca ) adres girmedeki pratikliği ve kolaylığı. Bu arada telefon Nokia 5800.


Not : Az önce kurcalarken şunları farkettim, Istanbul/ Beylikdüzüü adres aramada göstermiyor ama haritada gösteriyor. Bir de, klavye qwerty ya da abc olsun dil seçeneği Türkçe iken yabancı karakterler çıkıyor klavyede ( abc ekranında kril alfabeden 2 adet, qwerty'de ise 1 adet harf yabancı. Bir de Türkçe karakter olarak ç ve ş var ama ö-ğ ufak ı yok .


Teşekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
@nadir3391 , hocam çok teşekkürler paylaşım ve anlatım için. Adım adım yazılanları takip ettim ve aktiasyon kodunu yazarken kendi yaptığım hatanın ( harita tarihinde en sonuna 06 yazacağım yerde 6 yazmışım ) dışında tek seferde problemsiz yükledim. Şuanda kullanmaya başlamadım ( ev içindeyim ) ancak dışarı çıkınca GPS'e bağlanmaya çalışacağım. Umarım problemsiz kullanabilirim dışarıda da. Bu programın en sevdiğim yanı ( garminle kıyaslayınca ) adres girmedeki pratikliği ve kolaylığı. Bu arada telefon Nokia 5800.


Not : Az önce kurcalarken şunları farkettim, Istanbul/ Beylikdüzüü adres aramada göstermiyor ama haritada gösteriyor. Bir de, klavye qwerty ya da abc olsun dil seçeneği Türkçe iken yabancı karakterler çıkıyor klavyede ( abc ekranında kril alfabeden 2 adet, qwerty'de ise 1 adet harf yabancı. Bir de Türkçe karakter olarak ç ve ş var ama ö-ğ ufak ı yok .


Teşekkürler
kurduğun için sevindim ayrıca açıklamaların için ben teşekkür ederim..
 

mpts

Üye
ALLAH razi olsun cok tesekkurler sorunsuz calisiyor.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan canım..
 

merkez-1

Üye
Teşekkürler elleine sağlık.
 

sscellat

Üye
programı haritayı hepsini yükledim..çalıştırıyorum turkiye haritası geliyor ama aktivasyon yapamıyorum ..haritanın üstüne dokunuyorum hiçbirşey yapmıyor telefon..en altta solda geri ortada i sağda ise harita menüsü var .bunların hiç birinden birşey yapamıyorum.nasıl yapacam bana yardımcı olursanız sevinirim...(n97)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim ilk sayfada anlattım..orayı iyi oku lütfen..
 
pazzoo

pazzoo

Üye
gps ile calisiyormu bu?
 
hiprayim

hiprayim

Üye
Teşekkürler program çok güzel ancak,

Eski sürümün haritasi cok daha ayrınyılıydı bu harita neredeyse bom boş istanbulda sadece 1-2 tane ilçe nin adı yazıyor sokak fln da görünmedi acaba ben mi yanlış yaptım.

Sizin haritada problem yok mu?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu haritanın ayrıntısı daha fazla be kardeşim ben bizzat karşılaştırdım..
 
hiprayim

hiprayim

Üye
Tekrar denedim bu sefer oldu. Sanırım daha önce hatalı yükledim. Tesekkürler, kolay gelsin. Daha nice nice haritalara:oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan..
 
llakin1907

llakin1907

Üye
yüklüyorum çok teşekkürler emeğin için...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağolasın iyi günlerde kullan..
 
llakin1907

llakin1907

Üye
dediklerini aynen yaptım programı yükledim haritayı,dili fln da yükledim
sonuç süper ! herşey sorunsuz ve fu*l olarak çalışıyor emeğine sağlık...
 


Üst Alt