teşekkürler Nazy maxicem bayaa güleç olmuşş..Yeni Logo harika olmuş..Özel günlerde de bize eşlik edecek bi logo...tasarlayıp emek harcayanlara tşklerimi iletiyorum![]()


Düzeltilecek en kısa zamanda ..yeni logo çok güzel olmuş ama başlıklardaki "m" ikonları hala değişmemiş
yinede nazy farkını ortaya koymuş![]()

süper olmuş ellerinize sağlıkFazla söze gerek yok.
Yorumları alalım...
Tasarım tamamen profesyonel bir ekibe ait.
Nazy ve Grafiker ekibine tekrar teşekkürler.
Çok yakında, sitemizdeki diğer görseller de, yine profesyonel bir çalışmanın ürünü olarak sizlere sunulacak ( Örn: Butonlar, iconlar vb. )
![]()

Butonların ve iconların da güncellenecegini ilk mesajda belirtmiştim ama ...öbür logo foruma uyuyordu yani konu başlıklarına vs iyi oluyordu buda güzel olmuş ama formatı gereği küçültülünce bozulacağını düşünüyorum
yeni logoyla aynı olmayacakmı yani konu başluıklarında farklı ana logo farklımı olacakButonların ve iconların da güncellenecegini ilk mesajda belirtmiştim ama ...

