Yeni Logo muz sizce nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
toprakumit

toprakumit

Üye
Ya gerçekten kısa sürede güzel şeyler çıkartıyorsunuz... İkinizede +rep vermek istiyorum hemde 10 larca :):):)
 


canturgay

canturgay

Üye
Yeni Logo harika olmuş..Özel günlerde de bize eşlik edecek bi logo...tasarlayıp emek harcayanlara tşklerimi iletiyorum :)
teşekkürler Nazy maxicem bayaa güleç olmuşş..:)

ferret google tarzı bşey mi olacak yaniii...:allalla:
 
FerreT

FerreT

Üye
Evet onun gibi..iyi günlerde sevinecek,kötü günlerde üzülecek vs..
 

KAFKAS KARTALI

Üye
Eskisinden Güzel Olmuş
 
ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
bencce bu mütiş
 
in_dream

in_dream

Üye
yeni logo çok güzel olmuş ama başlıklardaki "m" ikonları hala değişmemiş
yinede nazy farkını ortaya koymuş :alkis
 
bora006

bora006

Üye
Yeni logo gerçekten güzel olmuş benden tam not :)
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
Teşekkürler Negative
Eline sağlık Nazy
 
alemburda

alemburda

Üye
eskisi Daha Iyiydi Forumdaki Simgelerle Uyumlu Duruyordu :(
 
mservank

mservank

Üye
logo güzel de rengi mat biraz daha canlı olabilirdi yine de
ellerinize sağlık güzel logo:)
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
:oke:güzel olmus havamızı havalandırıyor
 
ayyıldız18

ayyıldız18

Üye
tek kelimeyle süper olmuş
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Gercekten super bır logo :)
 
technonur

technonur

Üye
öbür logo foruma uyuyordu yani konu başlıklarına vs iyi oluyordu buda güzel olmuş ama formatı gereği küçültülünce bozulacağını düşünüyorum
 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
Fazla söze gerek yok.
Yorumları alalım...

Tasarım tamamen profesyonel bir ekibe ait.

Nazy ve Grafiker ekibine tekrar teşekkürler.





Çok yakında, sitemizdeki diğer görseller de, yine profesyonel bir çalışmanın ürünü olarak sizlere sunulacak ( Örn: Butonlar, iconlar vb. )
:bigstar:
süper olmuş ellerinize sağlık:oke:
 
Seza

Seza

Üye
Güzel Logo,Nazy Ve Ekibini tebrik etmek lazım :)
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
öbür logo foruma uyuyordu yani konu başlıklarına vs iyi oluyordu buda güzel olmuş ama formatı gereği küçültülünce bozulacağını düşünüyorum
Butonların ve iconların da güncellenecegini ilk mesajda belirtmiştim ama ...
 
technonur

technonur

Üye
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
Maxicep Menü v1 üzerine uygulaycağım bu hafta içerisinde MaxiCep Menü ile ilgili fikri olan varsa pm atsın V2 geliyor:D

Çalışma güzel emeklerinize sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt