Tuba.Erva
Üye
yeni işim hayırlı olsun :D
ya hala ınanamıyorum şaka gıbı vekıl hemsırelık ıcın basvurmustum son anda ebe aramıstı basvuru ıcın üzülmustum bende cunku vekıllıkte öncelık ebelere verıyorlar..
az önce telefon caldı il saglık müdürlüğünden aradılar

tuba hanım vekillik ıcın basvurmustunuz puanınız yeterli geldı eger hala kararlıysanız işlemlerınızı baslatıyoruz dıye

yarın yenı lojmanımı ve işyerımı bakmaya gıtcem muhtemelen carsamba günü baslarım
ay depresyona gırmıstım şaka gıbı geldı
özelde değil saglık bakanlıgına baglı calıscam artık
az önce telefon caldı il saglık müdürlüğünden aradılar


tuba hanım vekillik ıcın basvurmustunuz puanınız yeterli geldı eger hala kararlıysanız işlemlerınızı baslatıyoruz dıye


yarın yenı lojmanımı ve işyerımı bakmaya gıtcem muhtemelen carsamba günü baslarım

ay depresyona gırmıstım şaka gıbı geldı

özelde değil saglık bakanlıgına baglı calıscam artık

Süper
Tubiş 







