yeni işim hayırlı olsun :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
yeni işim hayırlı olsun :D
ya hala ınanamıyorum şaka gıbı vekıl hemsırelık ıcın basvurmustum son anda ebe aramıstı basvuru ıcın üzülmustum bende cunku vekıllıkte öncelık ebelere verıyorlar..
az önce telefon caldı il saglık müdürlüğünden aradılar:biggrin::biggrin:
tuba hanım vekillik ıcın basvurmustunuz puanınız yeterli geldı eger hala kararlıysanız işlemlerınızı baslatıyoruz dıye:biggrin::biggrin:
yarın yenı lojmanımı ve işyerımı bakmaya gıtcem muhtemelen carsamba günü baslarım:aha:
ay depresyona gırmıstım şaka gıbı geldı:bud:
özelde değil saglık bakanlıgına baglı calıscam artık:haha:
 


EroL

EroL

Emekli Yönetici
:D Süper
demek sen hemşireydin :hmmm
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:hoba: Tubiş :hoba:

tebrik ediyorum sistırım :heyo:
 
Consul9

Consul9

Üye
walla ne diyelim hayırlısı :oke:
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Vekil hemşire dahamı fazla maaş alıyor ? neden sevindin bu kadar :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
:hoba: Tubiş :hoba:

tebrik ediyorum sistırım :heyo:
thanks my brother :dance::sarıl:

--------------- Ekleme ---------------

walla ne diyelim hayırlısı :oke:
tesekkürler:sarıl:

--------------- Ekleme ---------------

Vekil hemşire dahamı fazla maaş alıyor ? neden sevindin bu kadar :D
özelde 3 sene calıssan sende sevınırdın :D vekıllık saglık bakanlıgına baglı hakların daha cok..ilerde atanırsan cok işine yarıyor..maaşıda iyi yanı:ehe
 
Mert

Mert

Üye
Hayırlı uğurlu olsun Tuba abla:nazar:
 
empa35

empa35

Üye
Hayırlı olsun senin adına çok sevindim :)
 
Paradise_87

Paradise_87

Üye
Tebrikler Başarılar Diliyorum.
 
minoo

minoo

Üye
oo hayırlı olsun :D
tebrikler
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Tsubasa Senin Adına Sevindim hayırlı ugurlu olsun yeni işin Başarılar
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Hayırlı olsun Tuba. ALLAH utandırmasın...
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
hayirli olsun
 
s@hr@

s@hr@

Üye
Hayırlı olsun Tubacım :sarıl: Başarılar tatlım:op:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt