yeni imzam nasıl olmuş?

Sponsorlu Bağlantılar

İmzam Nasıl?


  • Kullanılan toplam oy
    13
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SelmanTE

SelmanTE

Üye
    Konu Sahibi
yeni imzam nasıl olmuş?
Ewt arkadaşlar. bundan böyle yeni imzam budur.
ilgili yorumalrı alayım.
anket de çok belirleyici oldu hakkaten. :ehe

zaman kötü para yok. napalım.. :pro:
 


***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
mükemmel ;)
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
    Konu Sahibi
arkadşlar ben özgürlükten yanayım.
istediğiniz seçenekLERe oy verebilirsiniz. 1 tane ile sınırlı değildir.
verin oylarınızı verin..:D:D
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
    Konu Sahibi
anlaşılan kimse oy vermiyo :(
 
kurt bey

kurt bey

Üye
SelmanTE

SelmanTE

Üye
    Konu Sahibi
ama istiyosan hepsini de işaretleyebilirsin :kop:
illa birini seçin demiyozki :bilmem:
 

TURKISH POWER

Üye
Ne biçim anket tarzı bu ? Hiç kötü şık yok
E= ÇOK SAÇMA Bİ İMZA OLMUŞŞ..FELAKET..DÜNYADA EŞİ BENZERİ YOK..:kop:
 
Ozan

Ozan

Admin
Uygun seçenek bulamadım oy kullanmayacagim :nono:


:ehe
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
    Konu Sahibi
Dar görüşlülüğü bırakın arkadaşlar. seçim de bile 1 tanew partiye oy verebiliyonuz
ben size tüm seçenekleri seçme hakkı verdim.. oyunuz verin. Ankadaraya deniz getircem.
8inci boğaz köprüsünü yapacam.
:ehe
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
hepsine verdim :D :haha: :ehe
 

FurkanBilge

Üye
olumsuz cevap olmadığı için oy kullanmıorum
 

worldcild

Üye
işin esprisi tabi yaa süper olmus eline saglık
hepsini oyluyom
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
    Konu Sahibi
ya bu imza değişeli 30 sene oldu :huhu:
 
mservank

mservank

Üye
olumsuz şık olmadığı için oy moy yoookk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt