Yeni faturalı gençTarife

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
osnakli

osnakli

Üye
    Konu Sahibi
Yeni faturalı gençTarife
Gençler artık Turkcell Faturalı’da!
25 yaş ve altındaki gençler ve tüm öğrenciler için faturalıda artık dilediklerince konuşup mesajlaşabilecekleri muhteşem bir tarife var.
Ayda sadece 29 TL’ye her yöne tam 300 dk ve her yöne 3000 SMS!
Gençler, artık faturalı gençTarife ile hem doya doya konuşun hem doya doya mesajlaşın!

3000 SMS son 60 gün içinde numarasını taşıyan, yeni hat alan veya ödeme tipi değişikliği yapan bireysel faturalı gençler için geçerlidir.



Paket aşımında yapılan yurt içi aramalar her yöne dakikası 30 Kr’den ücretlendirilir.
  • Ücret bilgisi yurt içi aramalar için geçerlidir. Her yöne; Turkcell, sabit hat ve diğer operatör yönlerini kapsamaktadır.
  • Paket kapsamındaki ve paket aşımında yapacağınız yurtiçi görüşmeler 6 saniyede bir ücretlendirilir.
  • Fiyatlara %18 KDV ve %25 Özel İletişim Vergisi dahil, telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
  • Paket dakikalarınız görüntülü görüşmelerinizde de geçerlidir.
  • Kullanılmayan dakikalar bir sonraki aya devretmez.
  • Günde gönderilen ilk ücretli SMS ve o gün içinde kazanılan 100 SMS hakkının bitmesi durumunda atılan ilave SMS'ler standart 35Kr’den ücretlendirilir.
 


seneroo

Üye
Paket kapsamındaki ve paket aşımında yapacağınız yurtiçi görüşmeler 6 saniyede bir ücretlendirilir. Bunun genel acilimini biri bana aciklayabilirmi?
 
osnakli

osnakli

Üye
    Konu Sahibi
yani 5 saniye görüşme yapıp kapattığınız zamna 1 dakikaknız gitmez.diyelim ki 5saniyelik 10 görüşme yaparsanız 1 dakika hediyeniz düşer ya da 1 dakika ücretlendirirsizniz
 
alien61

alien61

Üye
iyide günde 1 ücretli smsten sonra veriyor bedavaları... hergün sms attığımızı düşünürsek fatura gene 40 45 lira arası gelicek.. yani çokta avantajlı değil...
 
fatih982

fatih982

Üye
desenize kazık daima vatandaşa
 
vucixx

vucixx

Üye
ben yaptım kullanıyorum şimdi normal konturluden buna geçince yani faturalıya 3000sms her yöne geliyo 3000 sms bitince günde 1 mesajdan sonra her yöne 100sms hediye sms paketlerine baktıgımda cok pahalıya gelıyo 10tl ye 1000sms falan alabılıyosun galıba çok sms kullananlar ayrı bi hat alıp 10000sms yapabilir oo acıdan konturlu daha mantıklı ama çok konusmayanlar için güzel bi kampanya bide bi eksi yanıda sorgulamalar güncel olmuyor anlık değil son 48 saat dahil değilmiş bu açıdan kötü bilmeden kotaya aşabilirsiniz ondan dikkatli olmak gerekiyor
 
Sahilyıldızı08

Sahilyıldızı08

Üye
faturalı için biraz daha pahalı kontorluye gore
 

--mm33rrtt--

Üye
ben yaptım kullanıyorum şimdi normal konturluden buna geçince yani faturalıya 3000sms her yöne geliyo 3000 sms bitince günde 1 mesajdan sonra her yöne 100sms hediye sms paketlerine baktıgımda cok pahalıya gelıyo 10tl ye 1000sms falan alabılıyosun galıba çok sms kullananlar ayrı bi hat alıp 10000sms yapabilir oo acıdan konturlu daha mantıklı ama çok konusmayanlar için güzel bi kampanya bide bi eksi yanıda sorgulamalar güncel olmuyor anlık değil son 48 saat dahil değilmiş bu açıdan kötü bilmeden kotaya aşabilirsiniz ondan dikkatli olmak gerekiyor





sadece bir aksilik çıkarsa diye son 48 saatlik kullanım dahil değil diyorlar her sorgulamaya bütün konuşmalarınız ve göndermiş olduğunuz smsleriniz dahildir deneyerekte görebilirsiniz bunu arama yapmadan yada mesaj göndermeden sorgulama yapıp sonra aramayı gerçekleştirirseniz veya mesaj atarsaınız ondan sonra bir sorgulama daha gerçekleştirerek bütün konuşmalarınızın veya kullandığınız smslerinizin sorgulamaya dahil olduğunu görebilirsiniz
 
RepresentativE

RepresentativE

Üye
son 48 saat muhabbeti faturalı hatlarda şuan teknoloji tüm gsm operatörleri o şekildedir sadece turkcell değil.
6 saniyede bir ücretlendirme derken; diyelim 1 saniyelik görüşme yapıp kapattık 6 saniyemiz alınıyor.13 saniyelik bir görüşme yaptık diyelim 18 saniyemiz alınıyor.ayrıca günde bir ücretli sms den sonra 100 sms ücretsiz 60 günden eski olan hatlar için geçerli.yeni hat alırsanız, kontörlü hattınızı faturalı hatta geçerseniz 29 (kdv,öiv dahil) her yöne 300 dakika ve 3000 sms !!! bence süper !!! :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt