yeni bir telefon alma istiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
king512

king512

Üye
    Konu Sahibi
yeni bir telefon alma istiyorum
telefonu değiştirmek istiyorum onun için baktığim telefonlar şöyle:
1:n95 8gb
2:n95
3:n73me
4:k850i
5:g800
6:g600
7:n82
8:n93i
9:n81 8gb
10:6500
bu telefonlardan bi tanesini almak istiyorum

not:950ytlyi geçmemek kaydıyla
yardım edrseniz sevinirim
bu telefonları kullanıpta iyi veya kötü diyosanız yorumlarnızı bekliyorum
yapacağınız yorumlar için şimdiden teşükkürler

emege saygı
 


codename21

Üye
kesinlikle 6500 diyorum. herşeyden önce çok şık, ince. yeni nesil telefonların sahip olduğu bir çok özelliğe sahip.
 
hackerby17

hackerby17

Üye
n73 fiyat olarak uygun Xenon flashlı telefon var istersen n82 950ytl değil ama :D 1000YTL 50ytl için almassan yazık :D
 
eses_nuri

eses_nuri

Üye
d900i olsa d900i derdim ama symbiancısın sanırım o zaman n82 ;)
 
arslansem

arslansem

Üye
n95 ten başkası yalan abicim :ehe
 
dallaspage

dallaspage

Üye
k850i süper bir telefondur ... usb kablosuyla istedigini de yapabilirsin ister telefonunu 5+1 yap istersen istedigini yap sen bilirsin arkadaşım...
N73 me de kral telefon Bunlar onların içinde en iyi olanları fiyat performans ...
 
safakk

safakk

Üye
bence n81 n73 artık modası geçmeye başladı ve artık wireless sız bir telefon almak çok saçma olur n95 ve 8 gb lık modeli ilerde simitçinin dahi elinde göreceğiz yani farklı bir telefon olmalı diğer markalar bence alınmaz yani ful multimedia telefonu olan nokia n81 8gb tam sana göre hayırlı uğurlu olsun:)
 
osezer10

osezer10

Üye
n95 8 gb süper telefon al bence
 
xkadir61

xkadir61

Üye
n73 al üzeri kalsın paranı çar çur etme.
 
ersoy

ersoy

Üye
bir telefondan beklentileriniz nelerdir? ona göre cevap verelim.

n95 ve n95 8 gb
5 mpiksel foto kalitesi,
wi-fi özelliği,
640*480 3o fps dvd kalitesinde video çekimi,
çift yöne kayan kapak,
2.6 inch 16 milyon renk ekran çözünürlüğü ile
symbian os 9.1 işletim sistemi ile
dahili gps özelliği ile,
hepsinden 1 adım önde,


n93 tavsiye etmem çünki kullandım,boyut olarak ve ağırlık olarak sıkıntı verir,

n82 tipten kaybediyor,ve ekran küçük,ama xenon flash farkı var,

n73 ise sadece foto ve video iyi olsun gerisi önemli i değil derseniz alınabilir...
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
alcaksan n95 yada n95 8gb al
 
hackerby17

hackerby17

Üye
N82 Tavsiyemdir ^^ Kendimde Var Ekranı Küçük Diyenler Kullanmışlarmı Telefonu Merak Ediyorum Bu Arada Tuş Takımı Cok Daha Güzel ^^ Eline Bi Al Telefonu Anlarsın
 
strange_xxl

strange_xxl

Üye
n95 8gb diyorum süper bi telefon
 
acemi26

acemi26

Üye
para sorunun yoksa n95 8gb al n73 de fena telefon değil parayı boşa harcamana gerek yok
 
enigma

enigma

Üye
N95 al ister 8gb ister normal. test edilmiş sorunları internete yayılmamış telefonlar idealdir. yarın üç kuruşa satmayacağın tel olsun. rahat satabileceğin rahat rahat gereclerini bulabileceğin tel olsun. ben k790 almıştım 1GBlık hafıza kartını 75 YTL ye almıştım microSDler 40 YTl idi. şimdi 2GB MicroSD yi 40 YTL ye aldım (Sandisk)
bunlar falan göz önünde bulundurulmalı
 
zahid12

zahid12

Üye
Tabiki de N95
 
BnRiletişim

BnRiletişim

Üye
n95 8gb Gerisi Yalan
N73 de Öneririm Üstünüde Harcarsın :D
 
fatih82

fatih82

Üye
n95 8gb tek geçerim yada tavsiyem dokunmatik 5800 al 520 tl geri kalan paranıda harcarsın
 
futbol123

futbol123

Üye
n95 al tabiki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt