Yeni bir kişiyim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yeni bir kişiyim
Baştan sölüyorum özet geç diyenleri sevmem.

Sözlük ortamından geldim o yüzden alışmam zor olucaktır.Türkçe konuşmayanlardan nefret ederim.İnat ve İnci sözlükte yazarım ( kişiliğimi biraz çıkarabilrisiniz heralde ) . Teknoloji ve online oyun konularında iyi bilgilerim vardır.Bu siteyi bana bir arkadaş önerdi bir deniyim dedim. Çıktım geldim buralara uzak diyarlardan.Online oyun olarak S4 league,COD,Age of , 4 Story, CS, Minecraft usta oynadıklarımdır.Sorularınızı rahat cevaplarm.Samsung telefonum android tabletim var bu konulardada yardımcı olurum.

16 yaşındayım lise 2 ye gidiyorum bedenim liseli olabilir ama ruhum asla.Güncel konulları takip ederim yardımı severim

Son olarak önerileriniz varsa alıyım
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Öneri olarak, sözlükle burayı karıştırma yeter ve üyelere oradaki hitap şekillerini kullanma(liseli vs)
Hoşgeldin.
 

ibrother

Üye
Gel bizim dans grubuna


 

biri size burada yardıma ihtiyacı olan birilerimi var dedi
 

.Murat.

Üye
Hoşgeldin bir daha gelirken kibirli tavrını bırakıpda gelmeni tavsiye ederim
iyi forumlar
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Türkçe konuşmayanlardan nefret ederim


nickinle fikrin uyumsuz olmuş galiba hoşgeldin aramıza
 
Hoşgeldiniz 8.nesil üye...
 
Tepkiler: spy ghost
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...