★ Yeni Adı ve Logosuyla.. | RestLife ★

Sponsorlu Bağlantılar

N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
★ Yeni Adı ve Logosuyla.. | RestLife ★





Süper değişikler ile tekrar karşınızdayım arkadaşlar.. Biliyorum proje baya bi uzadı ama biliyorsunuz bazı olaylar oldu ve logomuzu ve sitemizin adını değiştirdik. yeni logo bence güzelde oldu yine sade bir logoyla karşı karşıyayız.


http://www.maxicep.com/site-hakkind...a-neler-oluyor-a-aiia-668023.html#post4937839

Yukarıdaki logoyu imza olarak ekleyebilirsiniz :)
Nasıl Ekleniyor ?



Sitenin ismini şuanlık RESTLİFE olarak düşünüyorum.
fikirlerinizi belirtiniz :)


Konu Çok Yakında Tekrar Güncellenecektir.​
 
  • Beğen
Tepkiler: mc.a, İz[Mir]Kan, Del Rey ve 11 diğerleri


sek00

sek00

Üye
ben projeye girmek isterim ama benim site kurma hakkında tam bir bilgim yok. Bu sene bilgisayar mühendisliğine başlayacağım inşallah. Bir şeyler öğrenebilirsem okula da boş başlamamış olurum.
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
StunnerDead

StunnerDead

Üye
Dergi fikri güzel olabilir yetkililer el atsada dergi çıkarsak.
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
ilk önce site işini yapmak istiyorum. bunun içinde katılımlara ihtiyaç var. konuyu canlı tutarsanız sevinirim :oke:
 
Türe

Türe

Üye
Güzel fikir destekliyorum :good:
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
sek00

sek00

Üye
konuyu canlı tutuyoruz da bize de bir cevap versen dostum.
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
lgkg300

lgkg300

Üye
sosyal paylaşım sitesi degil de dergi güzel fikir. üyelerden seçmeler, ayın üyesi teknoloji haberleri, telefon incelemeleri vs dergi çok tutulur
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
Türe

Türe

Üye
sosyal paylaşım sitesi degil de dergi güzel fikir. üyelerden seçmeler, ayın üyesi teknoloji haberleri, telefon incelemeleri vs dergi çok tutulur

Aslında bu daha mantıklı bir fikir sanırım :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
Katılım olduktan sonra süper şeyler yapıcam emin olun :oke: ilk başta internet üzerinde dergi hazırlarım forumdan da editör seçeriz sonra okuyucular çoğaldıktan sonra dergi bastırırız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
lgkg300

lgkg300

Üye
dergi konusunda yardımcı olurum makaleler benden
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
Türe

Türe

Üye
Katılım olduktan sonra süper şeyler yapıcam emin olun :oke: ilk başta internet üzerinde dergi hazırlarım forumdan da editör seçeriz sonra okuyucular çoğaldıktan sonra dergi bastırırız.

Evet istersen Ozan abi ile görüş konuyu güzel bişey çıkacağına eminim :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
Türe

Türe

Üye
Tamamdır ekliyorum :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
doctorrr

doctorrr

Üye
iyiymiş :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
Türe

Türe

Üye
İmzaya ekledim ama linkli olan bu değilmiş :ehe Link de ekliyim bari :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
doctorrr

doctorrr

Üye
süleyman reklam mı aldı :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
Türe

Türe

Üye
ekledim :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil


Üst Alt