N1C<-lazımdeğil
Üye
★ Yeni Adı ve Logosuyla.. | RestLife ★
Süper değişikler ile tekrar karşınızdayım arkadaşlar.. Biliyorum proje baya bi uzadı ama biliyorsunuz bazı olaylar oldu ve logomuzu ve sitemizin adını değiştirdik. yeni logo bence güzelde oldu yine sade bir logoyla karşı karşıyayız.
http://www.maxicep.com/site-hakkind...a-neler-oluyor-a-aiia-668023.html#post4937839
Yukarıdaki logoyu imza olarak ekleyebilirsiniz
Nasıl Ekleniyor ?
Sitenin ismini şuanlık RESTLİFE olarak düşünüyorum.
fikirlerinizi belirtiniz
Konu Çok Yakında Tekrar Güncellenecektir.
http://www.maxicep.com/site-hakkind...a-neler-oluyor-a-aiia-668023.html#post4937839
Yukarıdaki logoyu imza olarak ekleyebilirsiniz

Nasıl Ekleniyor ?
Sitenin ismini şuanlık RESTLİFE olarak düşünüyorum.
fikirlerinizi belirtiniz

Konu Çok Yakında Tekrar Güncellenecektir.





Link de ekliyim bari 