Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


incebey38

incebey38

Üye
valla sende başka bir sorun var o zaman ne yaptıgını tam olarak bilmiyorum ki
ben neler yaptığımı en baştan anlatıyım sana note 4 blekota romunu sorunsuz kurdum şebekede vardı herşey tamamdı cm 13 kurmak istedim note 4 belkota romu kurlu iken wipe islermlerini yaptım +megawipe+süperwipe sonra ultimate kernel claning spring yaptım sonrasında cm 13 kurdum gapps kurdum hata verdi gapps ayrıca şebekede yoktu cm 13 de sonrasında hemen tekrar note 4 blketoya dönüş yapmak istedim şebeke sorunu yaşadım ha bu arada birde 4.3 orjinal romu attım ondada kernel yükledim sebeke ondada çalışmıyor
 
musleysa

musleysa

Üye
bu işlemleri baştan yap...romu temizle tam wipe yani ...benim verdiğim dosyayı sd karta at ama sonra modem kernel dene
 
incebey38

incebey38

Üye
valla sende başka bir sorun var o zaman ne yaptıgını tam olarak bilmiyorum ki
ben neler yaptığımı en baştan anlatıyım sana note 4 blekota romunu sorunsuz kurdum şebekede vardı herşey tamamdı cm 13 kurmak istedim note 4 belkota romu kurlu iken wipe islermlerini yaptım +megawipe+süperwipe sonra ultimate kernel claning spring yaptım sonrasında cm 13 kurdum gapps kurdum hata verdi gapps ayrıca şebekede yoktu cm 13 de sonrasında hemen tekrar note 4 blketoya dönüş yapmak istedim şebeke sorunu yaşadım ha bu arada birde 4.3 orjinal romu attım ondada kernel yükledim sebeke ondada çalışmıyor
 
musleysa

musleysa

Üye
ok.4.3 stock rom yükle sonra bu dediklerimi yap işte inşaallah düzelir
stock romu yükledikten sonra önce modem sonra kernel ama benim verdiğim xxugmk6 olanı
 
  • Beğen
Tepkiler: incebey38
incebey38

incebey38

Üye
ok.4.3 stock rom yükle sonra bu dediklerimi yap işte inşaallah düzelir
stock romu yükledikten sonra önce modem sonra kernel ama benim verdiğim xxugmk6 olanı
ORJİNAL 4.3 De olmadı sizin verdiğiniz modem kerneli denedim malesef sonuç aynı sebeke gelmşyor cm 13 dede orjinal 4.3 dede ve blekota note 4 lite rom dada sebeke gelmiyor ne yapacağım benn :( :(
 
musleysa

musleysa

Üye
ORJİNAL 4.3 De olmadı sizin verdiğiniz modem kerneli denedim malesef sonuç aynı sebeke gelmşyor cm 13 dede orjinal 4.3 dede ve blekota note 4 lite rom dada sebeke gelmiyor ne yapacağım benn :( :(
valla başka bir sorun var o zaman sım falan değiştir dene bakalım
cihaz ayarları ana bant sürümünde ne yazıyor şu an
yani ı9300xxugmk6 olması lazım

olmadı bunuda dene 4.3 için
 
uzman47

uzman47

Üye
ORJİNAL 4.3 De olmadı sizin verdiğiniz modem kerneli denedim malesef sonuç aynı sebeke gelmşyor cm 13 dede orjinal 4.3 dede ve blekota note 4 lite rom dada sebeke gelmiyor ne yapacağım benn :( :(
Telefonun klon mu ? Ayrica imei duruyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: incebey38
incebey38

incebey38

Üye
,
Telefonun klon mu ? Ayrica imei duruyor mu?
telefon x999# yaptığımda philips telefon modeli yazıyor klın imei herhalde kutusu var kutusunda yazan imei var elimde başka imei yok ilk defa böyle birşey yaşıyorum kernel attımmı düzelirdi
valla başka bir sorun var o zaman sım falan değiştir dene bakalım
cihaz ayarları ana bant sürümünde ne yazıyor şu an
yani ı9300xxugmk6 olması lazım

olmadı bunuda dene 4.3 için
ben 4.3 kullanmak istemiyorumki blekota olmasını istiyorum 4.3 de şebeke gelse bile kullanmam ben sevmiyorum orjinali
 
alperen262014

alperen262014

Üye
beyler benim cihazda klon imei s5 blekota yükledim imei uçtu yardımcı olurmusunuz ?
 
alperen262014

alperen262014

Üye
önerebileceğin kerneller varmı ?
 
musleysa

musleysa

Üye
,

telefon x999# yaptığımda philips telefon modeli yazıyor klın imei herhalde kutusu var kutusunda yazan imei var elimde başka imei yok ilk defa böyle birşey yaşıyorum kernel attımmı düzelirdi

ben 4.3 kullanmak istemiyorumki blekota olmasını istiyorum 4.3 de şebeke gelse bile kullanmam ben sevmiyorum orjinali
anlatamadım ki orjinalde şebekenin düzelteceksin sonra eclipse yükle gitmez sen bilirsin benden bu kadar
 
67LastWorld67

67LastWorld67

Üye
Beyler yeni rom çıkacakmış kaynak:
TW android 6.1.1 olacağını söylüyor görüşleriniz nelerdir?
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve musleysa
alperen262014

alperen262014

Üye
Tamamdır Hallettim boeffla nın kendi sitesinden kerneli yükledim kernel bozuk linkteki ardından modem kurdum oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
incebey38

incebey38

Üye
arkadaşlar ben ne yapacağım şebeke gelmiyor imei uçmuş imei yokkk
 
uzman47

uzman47

Üye
arkadaşlar ben ne yapacağım şebeke gelmiyor imei uçmuş imei yokkk
Kardes suan hangi romdasin ? Imei var diyordun varmi yokmu? Eger note 4 rom kullaniyorsan megawipe yaparak tekrar romu kur. Ardindan tarayicidan boefflanin kendi sitesin den 7.9 kerneli indir hafiza kartina at. Bu konunun ilk sayfasindaki modem dosyasinida indir hafiza kartina at. Recovery moda al cihazi kernel cleaning ile kerneli temizle sonrasinda boeffla 7.9 u flashla en son modem flashla reboot yap insallah olur...
 
Son düzenleme:


Üst Alt