musleysa
Üye
önce modemi yaptım şebeke olmadı kerneli yükledim sonrasında halâ yok
valla sende başka bir sorun var o zaman ne yaptıgını tam olarak bilmiyorum ki
önce modemi yaptım şebeke olmadı kerneli yükledim sonrasında halâ yok
ben neler yaptığımı en baştan anlatıyım sana note 4 blekota romunu sorunsuz kurdum şebekede vardı herşey tamamdı cm 13 kurmak istedim note 4 belkota romu kurlu iken wipe islermlerini yaptım +megawipe+süperwipe sonra ultimate kernel claning spring yaptım sonrasında cm 13 kurdum gapps kurdum hata verdi gapps ayrıca şebekede yoktu cm 13 de sonrasında hemen tekrar note 4 blketoya dönüş yapmak istedim şebeke sorunu yaşadım ha bu arada birde 4.3 orjinal romu attım ondada kernel yükledim sebeke ondada çalışmıyorvalla sende başka bir sorun var o zaman ne yaptıgını tam olarak bilmiyorum ki
ben neler yaptığımı en baştan anlatıyım sana note 4 blekota romunu sorunsuz kurdum şebekede vardı herşey tamamdı cm 13 kurmak istedim note 4 belkota romu kurlu iken wipe islermlerini yaptım +megawipe+süperwipe sonra ultimate kernel claning spring yaptım sonrasında cm 13 kurdum gapps kurdum hata verdi gapps ayrıca şebekede yoktu cm 13 de sonrasında hemen tekrar note 4 blketoya dönüş yapmak istedim şebeke sorunu yaşadım ha bu arada birde 4.3 orjinal romu attım ondada kernel yükledim sebeke ondada çalışmıyorvalla sende başka bir sorun var o zaman ne yaptıgını tam olarak bilmiyorum ki
ORJİNAL 4.3 De olmadı sizin verdiğiniz modem kerneli denedim malesef sonuç aynı sebeke gelmşyor cm 13 dede orjinal 4.3 dede ve blekota note 4 lite rom dada sebeke gelmiyor ne yapacağım bennok.4.3 stock rom yükle sonra bu dediklerimi yap işte inşaallah düzelir
stock romu yükledikten sonra önce modem sonra kernel ama benim verdiğim xxugmk6 olanı

valla başka bir sorun var o zaman sım falan değiştir dene bakalımORJİNAL 4.3 De olmadı sizin verdiğiniz modem kerneli denedim malesef sonuç aynı sebeke gelmşyor cm 13 dede orjinal 4.3 dede ve blekota note 4 lite rom dada sebeke gelmiyor ne yapacağım benn![]()
![]()
Telefonun klon mu ? Ayrica imei duruyor mu?ORJİNAL 4.3 De olmadı sizin verdiğiniz modem kerneli denedim malesef sonuç aynı sebeke gelmşyor cm 13 dede orjinal 4.3 dede ve blekota note 4 lite rom dada sebeke gelmiyor ne yapacağım benn![]()
![]()
telefon x999# yaptığımda philips telefon modeli yazıyor klın imei herhalde kutusu var kutusunda yazan imei var elimde başka imei yok ilk defa böyle birşey yaşıyorum kernel attımmı düzelirdiTelefonun klon mu ? Ayrica imei duruyor mu?
ben 4.3 kullanmak istemiyorumki blekota olmasını istiyorum 4.3 de şebeke gelse bile kullanmam ben sevmiyorum orjinalivalla başka bir sorun var o zaman sım falan değiştir dene bakalım
cihaz ayarları ana bant sürümünde ne yazıyor şu an
yani ı9300xxugmk6 olması lazım
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
olmadı bunuda dene 4.3 için
bende s3 kernel atınca düzelirdi düzelmedi sen kernel denebeyler benim cihazda klon imei s5 blekota yükledim imei uçtu yardımcı olurmusunuz ?
bilmiyorumm ben s3 boafle kernel atardımmönerebileceğin kerneller varmı ?
imei duruyorTelefonun klon mu ? Ayrica imei duruyor mu?
anlatamadım ki orjinalde şebekenin düzelteceksin sonra eclipse yükle gitmez sen bilirsin benden bu kadar,
telefon x999# yaptığımda philips telefon modeli yazıyor klın imei herhalde kutusu var kutusunda yazan imei var elimde başka imei yok ilk defa böyle birşey yaşıyorum kernel attımmı düzelirdi
ben 4.3 kullanmak istemiyorumki blekota olmasını istiyorum 4.3 de şebeke gelse bile kullanmam ben sevmiyorum orjinali
4.3 orjinalde verdiğin modem kernel denedim olmadıanlatamadım ki orjinalde şebekenin düzelteceksin sonra eclipse yükle gitmez sen bilirsin benden bu kadar
Dostum suan hangi rom yuklu?anladigim kadariyla imei no duruyor heralde..ayrica root ve custom recovery duruyormu kontrol ettin mi..4.3 orjinalde verdiğin modem kernel denedim olmadı
Blekots s5 kullaniyorsan o konunun ilk sayfasindaki modem dosyasini flashladin mi?beyler benim cihazda klon imei s5 blekota yükledim imei uçtu yardımcı olurmusunuz ?
Kardes suan hangi romdasin ? Imei var diyordun varmi yokmu? Eger note 4 rom kullaniyorsan megawipe yaparak tekrar romu kur. Ardindan tarayicidan boefflanin kendi sitesin den 7.9 kerneli indir hafiza kartina at. Bu konunun ilk sayfasindaki modem dosyasinida indir hafiza kartina at. Recovery moda al cihazi kernel cleaning ile kerneli temizle sonrasinda boeffla 7.9 u flashla en son modem flashla reboot yap insallah olur...arkadaşlar ben ne yapacağım şebeke gelmiyor imei uçmuş imei yokkk
