resurrection remix 5.5.8 e göre stabilite ve şarj yönünden daha mı iyiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızromun linki ve resimleri mevcut
resurrection remix 5.5.8 e göre stabilite ve şarj yönünden daha mı iyiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızromun linki ve resimleri mevcut
Birkaç gün sonra da aynı duyguları yaşamanı isterdim ama ne yazık ki kasma ve yavaşlamalar seni sinir edecekBu sabah kurdum ve rom İNANILMAZ.. gerçekten bundan daha iyi rom yok s3 için. Resmen Note 5 kullanıyorum![]()

Birkaç gün sonra da aynı duyguları yaşamanı isterdim ama ne yazık ki kasma ve yavaşlamalar seni sinir edecek![]()
Kasmanın sebeblerini bilemiyorum.Bakalım hocam kasma olmaz inşallah.. Kasma nedeni ne ki?
Kasmanın sebeblerini bilemiyorum.
4.4.4 romlarda Eclipse romun daha iyi olduğu görüşündeyim.
atila rom i9305 den portlandı stock roma sevenlere tavsiyedir tabi ama aynı geliştiricinin eclipse v7 romu note 2 den portlandı ve gayet stabil vede görsel olarakda çok fix dosyası vararkadaslar atila 4.4.4 v5 rom,siddetle tavsiye ederim
eclipse yi de kurdum ama bu cok stabil,yani stock samsung hic bir farki yok,en ufak hata gormedimatila rom i9305 den portlandı stock roma sevenlere tavsiyedir tabi ama aynı geliştiricinin eclipse v7 romu note 2 den portlandı ve gayet stabil vede görsel olarakda çok fix dosyası var
hayırlısı olsun bende aynı duyguları yaşıyorum eclipseyleeclipse yi de kurdum ama bu cok stabil,yani stock samsung hic bir farki yok,en ufak hata gormedim
Dostum atila rom 4.4.4 de kernel olarak neyi kullanmislar. Bide bu atila romda blekotadaki 4.4.4 lollipop gorunumlu system ui flashlanabiliyor mu yani bildirim paneli lollipop tarzi ve sistem beyaz tema oluyor mu?eclipse yi de kurdum ama bu cok stabil,yani stock samsung hic bir farki yok,en ufak hata gormedim
Ben eclipse v6 yi kullandim fakat saat uygulamasi turkce degil ingilizceydi yani tam olarak dili cevirememis. Bide paket veriyi her actigimizda uyari veriyordu . V7 de bu sorunlar giderilmis mi?atila rom i9305 den portlandı stock roma sevenlere tavsiyedir tabi ama aynı geliştiricinin eclipse v7 romu note 2 den portlandı ve gayet stabil vede görsel olarakda çok fix dosyası var
