Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
uzman47

uzman47

Üye
Arkadaşlar Romun Güncellenemsi Yüklenmiyor Yüklelem işemini tamamlıyorum değişen birşey olmuyor güncelleme olmuyor birde romu kurdum kerneli attim config ayarlarıda tamam ama aşırıı kasma var donma takılma var lütfen yardım

Arkadaşlar Yardım Güncelleme Kurluyor Ama Etki Göstermiyor

Yardım +++++++++
Guncelleme derken v5.2.2 mi demek istiyorsun. Cihaz hakkinda kismindan bakabilirsin 5.2.2 yaziyorsa yuklenmistir zaten. Ayrica ben kernel olarak moro kernel 1.7 surumunu kurdum. Boeffla ya gore daha stabil geldi bana :) Ama yeni kerneli flashlamadan once kernel temizleme zipini flashla daha sonra yeni kerneli flashlarsin.;)
 
  • Beğen
Tepkiler: incebey38


incebey38

incebey38

Üye
Guncelleme derken v5.2.2 mi demek istiyorsun. Cihaz hakkinda kismindan bakabilirsin 5.2.2 yaziyorsa yuklenmistir zaten. Ayrica ben kernel olarak moro kernel 1.7
surumunu kurdum. Boeffla ya gore daha stabil geldi bana :) Ama yeni kerneli flashlamadan once kernel temizleme zipini flashla daha sonra yeni kerneli flashlarsin.;)

5.2.2 yaziyor ama değişiklikler olmadi onceden olmusyu degisik birkac sey dedigin kernel gerçekten performansi etkiliyormu cihazda yavaşlama cok gercekten o kerneldede ayarlar varmi
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
Guncelleme derken v5.2.2 mi demek istiyorsun. Cihaz hakkinda kismindan bakabilirsin 5.2.2 yaziyorsa yuklenmistir zaten. Ayrica ben kernel olarak moro kernel 1.7 surumunu kurdum. Boeffla ya gore daha stabil geldi bana :) Ama yeni kerneli flashlamadan once kernel temizleme zipini flashla daha sonra yeni kerneli flashlarsin.;)
indirdim...
 

hatipkaya01

Üye
Menu ve geri tusu calismiyor dunden bu yana ara ara calismiyor yardimci olabilecek arkadas var mi
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
2.2 güncellemesi yüklenmiyor neden olabilir ?
 
uzman47

uzman47

Üye
5.2.2 yaziyor ama değişiklikler olmadi onceden olmusyu degisik birkac sey dedigin kernel gerçekten performansi etkiliyormu cihazda yavaşlama cok gercekten o kerneldede ayarlar varmi
5.2.2 de bildirim paneli marshmallow yani beyaz renk oluyor baskada belirgin bir degisiklik yok zaten. Moro kerneli kurdugun zaman ayar menusude yukleniyor. Ama ben ayarlarini kurcalamadim. Bu kernel boefflaya gore daha stabil gibi geldi bana tabi benim gorusum. Sadece moro kerneldeki sıkıntı telefonu yeniden baslatinca bazen cihazin dilini ingilizceye ceviriyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: incebey38
incebey38

incebey38

Üye
5.2.2 de bildirim paneli marshmallow yani beyaz renk oluyor baskada belirgin bir degisiklik yok zaten. Moro kerneli kurdugun zaman ayar menusude yukleniyor. Ama ben ayarlarini kurcalamadim. Bu kernel boefflaya gore daha stabil gibi geldi bana tabi benim gorusum. Sadece moro kerneldeki sıkıntı telefonu yeniden baslatinca bazen cihazin dilini ingilizceye ceviriyor :)
Ben Performans Olarak Sıkıtnım Var Cihazda taucwiz sorunu yaşıyorum takılma donma birde virüs buluyor telefonun taucwizinde acaba virüslümü rom :)
Modemide Kursam Perofemnas Artarmı
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Ben Performans Olarak Sıkıtnım Var Cihazda taucwiz sorunu yaşıyorum takılma donma birde virüs buluyor telefonun taucwizinde acaba virüslümü rom :)
Modemide Kursam Perofemnas Artarmı
Modem hat sorunu için performansı arttırmaz
 
uzman47

uzman47

Üye
Ben Performans Olarak Sıkıtnım Var Cihazda taucwiz sorunu yaşıyorum takılma donma birde virüs buluyor telefonun taucwizinde acaba virüslümü rom :)
Modemide Kursam Perofemnas Artarmı
Hangi kerneli kullaniyorsun ? Boeffla kernel kullaniyorsan ve ayarlariylada oynadiysan stabilite bozulur. Tavsiyem moro kernel 1.7 yi bir dene. Ha touchwiz sorunu icinde uygulama kullanabilirsin mesela nova gibi. Tarayiciya nova prime apk yazip indirip kurabilirsin gayet hizli ve akici takilmada yapmaz memnun kalirsin.:)
 
sonyteam

sonyteam

Üye
Arkadaşlar benim bir sorum olacak. Yaşadığım problem her romda aynı. Note5 romunda, Blekota s5 romunda, QS Romda
Arama geldiğinde telefon çalıyor ama ekran 4 - 5 saniyede anca geliyor. Kimi zaman gelen aramaları kaçırıyorum...
Bu genel sorunun çözümünü bulan var mı?
Telefon çalıyor ama ekran çok sonra geliyor.
 
musleysa

musleysa

Üye
Arkadaşlar benim bir sorum olacak. Yaşadığım problem her romda aynı. Note5 romunda, Blekota s5 romunda, QS Romda
Arama geldiğinde telefon çalıyor ama ekran 4 - 5 saniyede anca geliyor. Kimi zaman gelen aramaları kaçırıyorum...
Bu genel sorunun çözümünü bulan var mı?
Telefon çalıyor ama ekran çok sonra geliyor.
malesef bendede öyle 2 3 saniye sonra geliyor
Arkadaşlar benim bir sorum olacak. Yaşadığım problem her romda aynı. Note5 romunda, Blekota s5 romunda, QS Romda
Arama geldiğinde telefon çalıyor ama ekran 4 - 5 saniyede anca geliyor. Kimi zaman gelen aramaları kaçırıyorum...
Bu genel sorunun çözümünü bulan var mı?
Telefon çalıyor ama ekran çok sonra geliyor.
cm 11 hariç cm 12 dede o sorun vardı bende
 
  • Beğen
Tepkiler: sonyteam
sonyteam

sonyteam

Üye
malesef bendede öyle 2 3 saniye sonra geliyor

cm 11 hariç cm 12 dede o sorun vardı bende
Keşke bendede 2-3 saniye sonra gelebilse. Cihazda sadece whatsapp yüklü. Arka planda çalışan uygulama da yok. Yine de 4-5 saniye sürüyor ekranın açılması. Belki çözümü bulan vardır diye yazdım ama yok heralde s3 kitkat genel sorunu sanırım.
Bu arada eclipse rom kullanıyorum birkaç gündür. Şarjı mükemmel hata da bulamadım tavsiye ederim. Blekotayı şarjda 2 ye katlar.
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
Keşke bendede 2-3 saniye sonra gelebilse. Cihazda sadece whatsapp yüklü. Arka planda çalışan uygulama da yok. Yine de 4-5 saniye sürüyor ekranın açılması. Belki çözümü bulan vardır diye yazdım ama yok heralde s3 kitkat genel sorunu sanırım.
Bu arada eclipse rom kullanıyorum birkaç gündür. Şarjı mükemmel hata da bulamadım tavsiye ederim. Blekotayı şarjda 2 ye katlar.
rom hakkında biraz bilgi verirmisiniz ve resim atabilirmisiniz ?
 
musleysa

musleysa

Üye
Keşke bendede 2-3 saniye sonra gelebilse. Cihazda sadece whatsapp yüklü. Arka planda çalışan uygulama da yok. Yine de 4-5 saniye sürüyor ekranın açılması. Belki çözümü bulan vardır diye yazdım ama yok heralde s3 kitkat genel sorunu sanırım.
Bu arada eclipse rom kullanıyorum birkaç gündür. Şarjı mükemmel hata da bulamadım tavsiye ederim. Blekotayı şarjda 2 ye katlar.
on gündür falan bende eclipse kullanıyorum şuan 6.3 de görüntülü aramada çalışıyor fm radyoda
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
rom hakkında biraz bilgi verirmisiniz ve resim atabilirmisiniz ?
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Arkadaşlar benim bir sorum olacak. Yaşadığım problem her romda aynı. Note5 romunda, Blekota s5 romunda, QS Romda
Arama geldiğinde telefon çalıyor ama ekran 4 - 5 saniyede anca geliyor. Kimi zaman gelen aramaları kaçırıyorum...
Bu genel sorunun çözümünü bulan var mı?
Telefon çalıyor ama ekran çok sonra geliyor.


bunu flashlayın hem tam ekran oluyor hemde sorunun çözülür (eclipse içindir )
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: sonyteam ve bahtiyarus
serdar431

serdar431

Üye
Arkadaşlar indirip kurmuş olduğunuz 5.2.2 beta dir yani daha test asamasinda. 5.2.2 versiyonunda herkeste sorunlar çıkıyor bu gayet normal test aşamasında daha çünkü. xda daki orjinal konusuna hâlen koymamis 5.2.2 yi. koymamasinin bir sebebi varki yayinlamiyor. Bence biraz daha bekleyip xda da yayinladiktan sonra yuklerseniz bu sorunlar olmayacaktir diye düşünüyorum.
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
malesef bendede öyle 2 3 saniye sonra geliyor


bu sorun nasıl düzeltilir kardeş , rom gayet güzel ve akıcı ama bu sorun düzilirse dadından yenmez :'(
arkadaşlar bu rom da ağ bulamıyorum boeffla 7,6 7,7 7,9 moro 1,7 kernelleri denedim ama orjinal 4.3 yükledim ağ buldu neden olabilir ? dip not imei klon :'(
 
uzman47

uzman47

Üye
arkadaşlar bu rom da ağ bulamıyorum boeffla 7,6 7,7 7,9 moro 1,7 kernelleri denedim ama orjinal 4.3 yükledim ağ buldu neden olabilir ? dip not imei klon :'(
Blekota note4 rom v5.2.2 konusunun ilk sayfasindaki modem doyasini flashla hat gelir...
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
Emeğinize sağlık : ) KERNEL: bunun link i çalışmıyor yenilermisiniz , rom u kernel i modem i tekrar indirip kuracağım buradan tekrar paylaşım yaparım olumlu yada olumsuz :)
 


Üst Alt