Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168

arslanbey66

Üye
v5.2.1 in uzerine mi flashlicaz üzerine nasıl flashlicaz anlatırmısınız lütfen
 


sahatay63

Üye
merhaba arkadaşlar "Galaxy S3 i9300 BLEKOTA Note 4 v5.2.2" de Boeffla-config V2 çalışıyormu zira yukluyorum "No compatible kernel detected" diyor acaba ne yapmalıyım bi yardımcı our musunuz yoksa bunu yüklemeye gerek yok mu ?
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
merhaba arkadaşlar "Galaxy S3 i9300 BLEKOTA Note 4 v5.2.2" de Boeffla-config V2 çalışıyormu zira yukluyorum "No compatible kernel detected" diyor acaba ne yapmalıyım bi yardımcı our musunuz yoksa bunu yüklemeye gerek yok mu ?
Config uygulamasını yüklemesende olur
 

sahatay63

Üye
incebey38

incebey38

Üye
Beta test of the update 5.2.2 is here:



132 MB file size

Buyrun
güncellememi bu wipe islemi yapmam gerekmi note 4 4.4.4 romu kullanıyorum
Arkadaslar lutfen yardimmm bu romu kurdukdan sonra mesala dosyalarima bir foto attim galeride gözükmuyor yada muzik attim müzik calarda gözükmüyor galeride sıkıntı var sd karta attigim foto gözükmüyor dahiliye attığım da gözükmüyor yeni dosya oluşturup attigimda gözükmüyor albüm yaptım ona attim yine olmadı olmuyor yardin nolurrrr
Arkadaşlar Lütfen Yardım Galerime Hiçbir Yeni Resim Gelmiyor Aynı Şekilde Müzik Çalardada Yeni Müzkler Gelmiyor Mesala Yeni Bir Resim Attım Cihaza O Galeride Gözükmüyor
Arkadaşlar Tekrar Tekrar Rom Atıyorum Sorun 2 gün sonra tekrar ortaya çıkıyor
 
uzman47

uzman47

Üye
güncellememi bu wipe islemi yapmam gerekmi note 4 4.4.4 romu kullanıyorum
Arkadaslar lutfen yardimmm bu romu kurdukdan sonra mesala dosyalarima bir foto attim galeride gözükmuyor yada muzik attim müzik calarda gözükmüyor galeride sıkıntı var sd karta attigim foto gözükmüyor dahiliye attığım da gözükmüyor yeni dosya oluşturup attigimda gözükmüyor albüm yaptım ona attim yine olmadı olmuyor yardin nolurrrr
Arkadaşlar Lütfen Yardım Galerime Hiçbir Yeni Resim Gelmiyor Aynı Şekilde Müzik Çalardada Yeni Müzkler Gelmiyor Mesala Yeni Bir Resim Attım Cihaza O Galeride Gözükmüyor
Arkadaşlar Tekrar Tekrar Rom Atıyorum Sorun 2 gün sonra tekrar ortaya çıkıyor
Dostum megawipe yaparak romu yeniden kur sorun duzelir.5.2.2 guncellemesinide flashlamadan once wipe cache ve dalvik cache yap oyle flashla ..
 
  • Beğen
Tepkiler: incebey38

sahatay63

Üye
bu romda arama yaparken aramayı otomatik kaydediyor mu? Çünkü bazen kaydediyor gözüküyor bazen de etmiyor birde ediyorsa bu kayıtları nereye kaydediyor telefonun hafızasın da "call" klasöründe hiç bi kayıt gözük müyor? Birde telefonun sol daki sanal tuşa bastığımda ayarlara girmek istiyorum sizce nasıl yapabilirim şimdiden teşekkürler.
 
uzman47

uzman47

Üye
bu romda arama yaparken aramayı otomatik kaydediyor mu? Çünkü bazen kaydediyor gözüküyor bazen de etmiyor birde ediyorsa bu kayıtları nereye kaydediyor telefonun hafızasın da "call" klasöründe hiç bi kayıt gözük müyor? Birde telefonun sol daki sanal tuşa bastığımda ayarlara girmek istiyorum sizce nasıl yapabilirim şimdiden teşekkürler.
Otomatik kaydetmez. Arama ekraninda kaydetme butonuna basman lazim. Kaydedilen gorusmeyi ses kaydedici uygulamasinda gorebilirsin. Tuslarin orjinal s3 fonksiyonu gibi olmasini istiyorsan rom kurulumu yaparken layout gibi bir secenek var ona tik koymaman gerekirdi...
 
  • Beğen
Tepkiler: sahatay63

sahatay63

Üye
Enteresan bir şey keşfettim karşı taraf telefonu açtığında arama ekranındaki kaydetme tuşuna basmanız gerekiyor kaydetmesi için ama konuşma bittiğinde de kaydı otomatik sonlandırmıyor kaydı bitirmek için arama ekranındaki kaydı durdur tuşuna basmanız gerekiyor, ben arama kaydı yapmıyor sanıyordum meğerse kaydı sonlandırmadığım için bütün sesleri kaydediyormuş resmen ortam dinlemesi yapmış tam 5 saatlik kayıt yapmış bilginize arkadaşlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: incebey38
incebey38

incebey38

Üye
Enteresan bir şey keşfettim karşı taraf telefonu açtığında arama ekranındaki kaydetme tuşuna basmanız gerekiyor kaydetmesi için ama konuşma bittiğinde de kaydı otomatik sonlandırmıyor kaydı bitirmek için arama ekranındaki kaydı durdur tuşuna basmanız gerekiyor, ben arama kaydı yapmıyor sanıyordum meğerse kaydı sonlandırmadığım için bütün sesleri kaydediyormuş resmen ortam dinlemesi yapmış tam 5 saatlik kayıt yapmış bilginize arkadaşlar.
evet bende yaşayarak öğrendim
Dostum megawipe yaparak romu yeniden kur sorun duzelir.5.2.2 guncellemesinide flashlamadan once wipe cache ve dalvik cache yap oyle flashla ..
halletim ama rom attım şuan güncelledimde sorun zaten birkaç gün sonra ortaya çıkıyor çıkarsa ne yapmalyım
 
  • Beğen
Tepkiler: sahatay63
uzman47

uzman47

Üye
evet bende yaşayarak öğrendim

halletim ama rom attım şuan güncelledimde sorun zaten birkaç gün sonra ortaya çıkıyor çıkarsa ne yapmalyım
Bu romu kullananlar arasinda sorun sadece sende oluyorsa rom dosyasi hasarli inmis olabilir. Tekrar indirmeni oneririm..
 
GreaTH

GreaTH

Üye
Wipe Yapmaya Gerek yok uzerine Kurun bir sey olmuyor
 
musleysa

musleysa

Üye
arkadaşlar bu romda fm radyoda çalışıyor görüntülü aramada tavsiyedir
arkadaşlar bu romda fm radyoda çalışıyor görüntülü aramada tavsiyedir
görüntülü konuşma için flashlayın
 
Son düzenleme:

ekshimtrak

Üye
güncellemeden sonra batarya durumunda düzelme oldu mu? xda da moro kernel ile sorunu çözenler olmuş ama performansı etkiler mi? bilgisi olan var mı?
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
ustalar bu rom kuruluydu bende mobil veriye bağlanamıyordu bende orjinal rom attım sammobileden almanya rom u kernel ve modem kurudm ama yine bağlanamıyor nedendir ?
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
valla kardeşim hiç denemedim ama dene istersen linkini atıyorum
buyrun arkadaşlar qs romunda daha iyi diyebilirm

buyur kardeşim bu romu dene bi rom daha var onuda veririm
romu bu gün yükleme şansım oldu qs roma göre stabil sanki ama bir sorun vardı hemen kaldırmak zorunda kaldım internet yok hat var konuşma yapabiliyorum nete girmek için mobil verisi ne tıklayınca hiç birşey olmuyor internet gelmiyor nasıl bir sorun bu anlamadım
 
incebey38

incebey38

Üye
Arkadaşlar Romun Güncellenemsi Yüklenmiyor Yüklelem işemini tamamlıyorum değişen birşey olmuyor güncelleme olmuyor birde romu kurdum kerneli attim config ayarlarıda tamam ama aşırıı kasma var donma takılma var lütfen yardım
Arkadaşlar Romun Güncellenemsi Yüklenmiyor Yüklelem işemini tamamlıyorum değişen birşey olmuyor güncelleme olmuyor birde romu kurdum kerneli attim config ayarlarıda tamam ama aşırıı kasma var donma takılma var lütfen yardım
Arkadaşlar Yardım Güncelleme Kurluyor Ama Etki Göstermiyor
Arkadaşlar Romun Güncellenemsi Yüklenmiyor Yüklelem işemini tamamlıyorum değişen birşey olmuyor güncelleme olmuyor birde romu kurdum kerneli attim config ayarlarıda tamam ama aşırıı kasma var donma takılma var lütfen yardım

Arkadaşlar Yardım Güncelleme Kurluyor Ama Etki Göstermiyor
Yardım +++++++++
 


Üst Alt