Paylaşabilirmisinİsteyen olursa s6 lolipop arama ve rehber görünümü paylaşabilirim
Mesaj olarak yazdımPaylaşabilirmisin
Bildigim kadariyla cikmadi daha cikarsa arkadaslar paylasirlar...Evet dün akşamdan beri olmuyor.blekota 5.2.2 sürümü çıktımı.
Yaw arkadaslar tapatalkla foruma giremiyorum 4 gundur sizdede bu sıkıntı var mi?
Bende 4-5 gundur baglanamiyorum tapatalk ta sorun yok. Diger forumlara giriyor sadece maxicep e girmiyor sanirsam site ile alakali bir sorun var. Adminler bu konuya bir el atsa artik...tapatalk'ta sorun var sanırım. bi türlü bağlanmıyor.
