Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
morki05

morki05

Üye
İsteyen olursa s6 lolipop arama ve rehber görünümü paylaşabilirim
 


ciwano0114

Üye
5.2.1 yüklü bende
Ram 700 lerde

Ram i aşağı çekmenin yolu yokmu
Hangi gereksiz uygulamaları silsem acaba
 

arslanbey66

Üye
tşkler
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
Serdar reis

Serdar reis

Üye
Buraya paylaşırmısın göremedimde
 
Serdar reis

Serdar reis

Üye
morki05 paylaşabilirmisin s6 rehber ve aramayı
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye

Galaxy S3 Sarj soketi ve arm chipsetinin bulunduğu bölüm.
cihaza hava basıyodum :)

not: teknik serviste çalışıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo, morki05, burak1553 ve 1 kişi daha
GreaTH

GreaTH

Üye
v5.2.2 Final, Aroma (New Year's Editon) - WORK IN PROGRESS!
- SystemUI marshmallow like (white themed)
- Updated Voice recorder
- Changed date format in notification panel
- Updated framework
- Updated N5 TW Launcher in 3 versions:
* 4x5 Home and 4x5 App drawer
* 4x5 Home and 5x5 App drawer
* 5x5 Home and 5x5 App drawer
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo, nediyelimyani ve uzman47

arslanbey66

Üye
güncelleme geldimi ?
 
GreaTH

GreaTH

Üye
5.2.1 i kac ayda cikardi bu kac ay surcek bakalim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Arkadaşlar selamlar.
Dokdo 7.3.2 kullanıyorum.
Alarm sesi için farklı müzik seçemiyorum. Hangi klasöre müziği atarsam alarm sesi olarak seçebilirim?
Teşekkürler.
 
uzman47

uzman47

Üye
Arkadaslar tapatalktan maxicepe baglanamiyorum. Sizdede boylemi?
 
Serdar reis

Serdar reis

Üye
Evet dün akşamdan beri olmuyor.blekota 5.2.2 sürümü çıktımı.
 

ciwano0114

Üye
5.2.2 bugünlerde çıkar

Bir de şu ram sorununa çare bulsak arkadaşlar
Ram 600 lerde
Qs rom da ram 400 _450
 
uzman47

uzman47

Üye
Yaw arkadaslar tapatalkla foruma giremiyorum 4 gundur sizdede bu sıkıntı var mi?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
tapatalk'ta sorun var sanırım. bi türlü bağlanmıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
tapatalk'ta sorun var sanırım. bi türlü bağlanmıyor.
Bende 4-5 gundur baglanamiyorum tapatalk ta sorun yok. Diger forumlara giriyor sadece maxicep e girmiyor sanirsam site ile alakali bir sorun var. Adminler bu konuya bir el atsa artik...
 


Üst Alt