Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


uzman47

uzman47

Üye
MODEL GT-I9300
KULANIYORUM ŞUAN RESETLEDİM HİÇ BİRŞEY YOK YENİ ROM ARIYORUM


MODEL GT-I9300
KULANIYORUM ŞUAN RESETLEDİM HİÇ BİRŞEY YOK YENİ ROM ARIYORUM
Hem sorunsuz hem stabil custom rom ariyorsan dokdo 7.3.2 yukle ama oncesinde wipeleri yap ozellikle megawipe mutlaka yapki temiz kurulum olsun sana sıkıntı ve hata cikarmasin. Once dokdo 7.3.2 romu yuklersin ardindan gapps i yuklersin.. 5.1 lollipop tabanli sade bir rom..
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
sait56

sait56

Üye
Hem sorunsuz hem stabil custom rom ariyorsan dokdo 7.3.2 yukle ama oncesinde wipeleri yap ozellikle megawipe mutlaka yapki temiz kurulum olsun sana sıkıntı ve hata cikarmasin. Once dokdo 7.3.2 romu yuklersin ardindan gapps i yuklersin.. 5.1 lollipop tabanli sade bir rom..

nerden bulabilirim sayfayı verebilir misin
indireceğim siteyi verebilir misiniz.

wipe data reset ve wipe cache restore yapıp ayrı yetten de MegaWipe_-_GS3 tam temizlik yapıyorum garanti olsun diye onlarda sorun yok sanırım
 
uzman47

uzman47

Üye


buradaki linkler çalışmakta. :)


Bu yorumdan sonra danayamadım bi deniyeyim dedim benimde gayet hoşuma gitti .

7.3.1 Son sürüm sanırım onu kurdum gayet iyi durumda. Kurarken çok şaşırdım çok kısa sürdü mb si oldukça düşük sanırım ondan dolayı.

nerden bulabilirim sayfayı verebilir misin
indireceğim siteyi verebilir misiniz.

wipe data reset ve wipe cache restore yapıp ayrı yetten de MegaWipe_-_GS3 tam temizlik yapıyorum garanti olsun diye onlarda sorun yok sanırım
7.3.2 yi yuklersin. Gapps ta yukle recoveryden once rom sonra gapps flaslican ama oncesinde mutlaka megawipe yap.
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani, revolt25 ve sait56
sait56

sait56

Üye

TEŞEKKÜRLER YARDIMCI OLDUĞUNUZ İÇİN VEDE CEVABINIZ İÇİN SAOL
İNDİRİYORUM .. TMM AYNEN DEDİKLERİNİZİ UYACAM.

TŞKLER SAOL YÜKLEDİM GAYET GÜZEL BİR SÜRÜM
EVET BENDE KURDUM AMA KURULDUĞUNA İNANAMADIM HEMEN KURULDU TELEFONUDA HIZLANDIRI GİBİ ŞİMDİ İNCELİYORUM GÜZEL
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
morki05

morki05

Üye
TEŞEKKÜRLER YARDIMCI OLDUĞUNUZ İÇİN VEDE CEVABINIZ İÇİN SAOL
İNDİRİYORUM .. TMM AYNEN DEDİKLERİNİZİ UYACAM.

TŞKLER SAOL YÜKLEDİM GAYET GÜZEL BİR SÜRÜM
EVET BENDE KURDUM AMA KURULDUĞUNA İNANAMADIM HEMEN KURULDU TELEFONUDA HIZLANDIRI GİBİ ŞİMDİ İNCELİYORUM GÜZEL
Bide güçük harfle yaz böyle bağırıyor gibi oluyor [emoji3]
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04, mesut0114 ve kartal2378
Aziz04

Aziz04

Üye
Sanırım s3'ü emekliye ayırmak gibi bir niyetiniz yok :)
Devam o zaman...
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553, onurcngzhn34, uzman47 ve 1 kişi daha
kartal2378

kartal2378

Üye
Sanırım s3'ü emekliye ayırmak gibi bir niyetiniz yok :)
Devam o zaman...
neden ayiralimki,3 yila yakindir kullaniyorum ve beni hic yari yolda birakmadi,her isimide yapabikiyorum,ayrica masAllah ne kirik ne catlak ne en ufak soyulma var,sifir gibi,ve bu telefondan sonra devrim gibi bir degisiklik olmadi cihazlarda
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114, uzman47 ve morki05
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
neden ayiralimki,3 yila yakindir kullaniyorum ve beni hic yari yolda birakmadi,her isimide yapabikiyorum,ayrica masAllah ne kirik ne catlak ne en ufak soyulma var,sifir gibi,ve bu telefondan sonra devrim gibi bir degisiklik olmadi cihazlarda
devrim bence yapıldı. s3 te kullanılan işlemci exynos 4212 quad core işlemci. şuanki galaxy j7de bile exynos 7580 octa core işlemci var.ddr3,ddr4 sayesinde ramla daha kullanılabilirlik söz konusu.s3 şuanki duruma göre çok geride.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04 ve uzman47
kartal2378

kartal2378

Üye
devrim bence yapıldı. s3 te kullanılan işlemci exynos 4212 quad core işlemci. şuanki galaxy j7de bile exynos 7580 octa core işlemci var.ddr3,ddr4 sayesinde ramla daha kullanılabilirlik söz konusu.s3 şuanki duruma göre çok geride.
hımm, peki
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani ve morki05
uzman47

uzman47

Üye
TEŞEKKÜRLER YARDIMCI OLDUĞUNUZ İÇİN VEDE CEVABINIZ İÇİN SAOL
İNDİRİYORUM .. TMM AYNEN DEDİKLERİNİZİ UYACAM.

TŞKLER SAOL YÜKLEDİM GAYET GÜZEL BİR SÜRÜM
EVET BENDE KURDUM AMA KURULDUĞUNA İNANAMADIM HEMEN KURULDU TELEFONUDA HIZLANDIRI GİBİ ŞİMDİ İNCELİYORUM GÜZEL
Eger hala dokdo romdaysan google playde cm12.x/cm13 galaxy s6 isimli bu uygulamayi indir kurulumda tum seceneklere tik koy. Gorsel olarak romu degistiriyor begenirsin.. [emoji6]
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal2378
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
kullandigim hos temalardan birisi gem flat themedir. gayet güzel
 

ciwano0114

Üye
Bu rom da Xposed kullanan var mı. Sıkıntısız çalışıyor mu
 

maviistanbul

Üye
Ana Özellikler:
# Not 4 arayüzü
# Not 4 Çerçeve
# S5 Boot animasyon
# Not 4 Sesler
# Not hava bilgi ile 4 Lockscreen
# 4 Ayarlar Not
# Not 4 S-Planner
# Not 4 TouchWiz başlatıcısı
# Not 4 S-Tarayıcı
# Not 4 Hesaplama
# Not 4 Dosya yöneticisi
# Not 4 Müzik çalar
# Not 4 Video oynatıcı
# Not 4 Not uygulaması
# Not 4 SMS / MMS uygulaması
# Not 4 Dialer & incall UI ile İletişim
# Not 4 Hava Widget
# Ek diller ile 4 Klavye Not
# Not 4 Benim Dergisi
# Not 4 Görev yöneticisi
# Not 4 Hızlı bağlamak ve S Bulucu
# Not 4 Ultra Güç Tasarruf Modu UPSM Müdürü ile
# 4 Lockscreen etkileri Not
# 4 yönlü yeniden menüsü

Çalışanlar / Çalışmayanlar:
Çalışanlar:

- Aramalar
- Wifi
- Küresel Konumlama Sistemi
- 3G
- SMSes / MMSes
- Kamera
- Lockscreen etkiler
- Uygulamalar ve işlevlerin çoğu
- Tüm sensörler
- Otomatik rotasyon
- Android 4.4.4
- Aşağıda "Çalışmıyor" dışında kalan her şey

Çalışmayanlar:
- FM Radyo

[/I]
ROMDAN GÖRÜNTÜLER:








Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız


ROMU BU ADRESTEN İNDİREBİLİRSİNİZ:



ROMU YÜKLEMEDEN ÖNCE UYGULAMALARI YEDEKLEME:
ROMU KURDUKTAN SONRA ESKİ UYGULMALARI KAYIPSIZ GERİ GETİRMEK İÇİN ŞU KONUYA BİR GÖZ ATIN:
TİTANİUM BACKUP İLE YEDEK ALMA

TELEFONA PHİLZ TOUCH RECOVERY NASIL YÜKLENİR:
İLK ÖNCE ROMU TELEFONUNUZA YÜKLEYİN.
ROMU DAHA KOLAY YÜKLEMEK İÇİN PHİLZ TOUCH RECOVERY LAZIM.
PHİLZ TOUCH'U 2 FARKLI YÖNTEMLE YÜKLEYEBİLİRSİNİZ.



1. YÖNTEM(BİLGİSAYAR GEREKMEZ): ÖNCE BU DOSYAYI TELEFONA YÜKLEYİN:

SONRA TELEFONU RECOVERY MODA ALIN.(TELEFON KAPALIKYEN SES AÇMA+MENÜ+POWER TUŞLARINA AYNI ANDA BASIN)

2. YÖNTEM(BİLGİSAYAR GEREKİR):BİLGİSAYARINIZA ODİN PROGRAMINI İNDİRİN:

DAHA SONRA TELEFONUNUZU KAPATIN VE AYNI ANDA SES KISMA+MENÜ+POWER TUŞLARINA AYNI ANDA BASIN VE ÖNÜNÜZE EKRAN GELİNCE BİR KEZ SES AÇMA TUŞUNA BASIN.
TELEFONU DOWLOAD MODUNA ALDINIZ ŞİMDİ TELEFONU BİLGİSAYARA USB KABLO İLE BAĞLAYIN BU DOSYAYI BİLGİSAYARINIZA İNDİRİN:

ŞİMDİ ODİN PROGRAMINI AÇIN VE PDA BUTONUNA TIKLAYIP İNDİRDİĞİNİZ DOSYAYI SEÇİN VE START BUTONUNA BASIN.

TELEFON YEDEĞİ NASIL ALINIR(ESKİ ROMA DÖNMEK İÇİN):
ŞİMDİ TELEFONUNUZ YENİDEN BAŞLAYACAK.YENİDEN BAŞLADIKTAN SONRA TEKRAR TELEFONU KAPATIN.BU SEFER SES AÇMA+MENÜ+POWER TUŞLARINA AYNI ANDA BASIN.TELEFONU RECOVERY MODUNA ALDINIZ. ŞİMDİ DOSYALARIN YEDEĞİNİ ALMAK İÇİN BACKUP AND RESTORE KISMINA BASIN VE BACKUP(YANİ DOSYA YEDEĞİ ALIN) YAPIN(BİRAZ ZAMAN ALABİLİR).EĞER ÇOK ÖNEMLİ DOSYA VE RESİMLERİNİZ VARSA BİLGİSAYARA YEDEKLEYİN.(EĞER YEDEKLEME ALAMAZSANIZ ÖNEMLİ OLAN DOSYALARI BİLGİSAYARA ATIP YEDEKLEYEBİLİRSİNİZ.


ESKİ ROM DOSYALARI NASIL SİLİNİR:
ŞİMDİ RECOVERY MODDA WİPE DATA/FACTORY RESETE TIKLAYIN VE CLEAN TO İNSTALL A NEW ROM'A TIKLAYIN.


ROM NASIL YÜKLENİR:
ŞİMDİ RECOVERY MODDA İNSTALL ZİP'E TIKLAYIN TELEFONUN İÇİNE ATTIĞINIZ BLEKOTA NOTE 4 ROM DOSYASINI BULUN VE TIKLAYIN ROMU YÜKLERKEN BENİM TAVSİYEM GOOGLE UYGULAMALARINA VE SAMSUNG SERVİCE'YE TİK KOYUN DİĞERLERİNE İSTEĞE BAĞLI TİK KOYABİLİRSİNİZ VE ROMU YÜKLEYİN.


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

ALDIĞINIZ BACKUP YEDEĞİ NASIL YÜKLENİR(Eski roma geri dönmek için):
ROM YÜKLENDİKTEN SONRA EĞER ROMU BEĞENMEZSENİZ VE BACKUP'TAN YEDEK ALDIYSANIZ ÖNCE WİPE YAPARAK YÜKLÜ OLAN ROMUN DOSYALARINI TEMİZLEYİN. ŞİMDİ RECOVERY MODDA BACKUP AND RESTORE'DE RESTOREYE BASIN UYGULAMALARINIZ VE ÖNCEKİ ROMUNUZ YENİDEN YÜKLENECEKTİR.(BİRAZ ZAMAN ALABİLİR)


KERNEL VE MODEM NASIL YÜKLENİR (HAT SORUNU OLANLAR İÇİN):
KERNELİ YÜKLEMEK İÇİN İLK ÖNCE KERNELİ TELOFONUN İÇİNE ATIN.TELEFONU RECOVERY MODA ALIN VE İNSTALL ZİP'E TIKLAYIN KERNEL DOSYASINI BULUN VE ÜZERİNE TIKLAYIP YÜKLEYİN.RAM KULLANIMINI AZALTAMAK İÇİN YUKARIDA VERDİĞİM APK DOSYASI LİNKİNİ KULLANIN.

EĞER HAT SORUNU YAŞARSANIZ MODEM DOSYASINI KERNEL DOSYASINI YÜKLEDİĞİNİZ GİBİ YÜKLEYİN.

DİĞER KONULARIMIZ:
BLEKOTA S5 LİTE ROM YENİ ANDROİD 4.4.2

QS Final ROM ANDROİD 4.4.2


KLON İMEİ(HAT) SORUNU OLANLAR İÇİN KERNEL VE MODEM:
ÖNCE KERNEL DOSYASINI

PHİLZ TOUCH RECOVERY'DEN TELEFONUNUZA FLASHLAYIN
KERNEL:
EĞER SORUN DÜZELMEZSE MODEM DOSYASINI CWM'DEN TELEFONA FLASHLAYIN
MODEM:
SORULARINIZI YORUM BÖLÜMÜNDE SORABİLİRSİNİZ ELİMDEN GELDİĞİ KADAR CEVAPLANDIRMAYA ÇALIŞIRIM.


Konu anlatımı ve linkler bana aittir.


RAM KULLANIMINI NASIL DÜŞÜRÜLÜR:
RAM KULLANIMINI 100 MB CİVARINDA DÜŞÜRMEK İÇİN KERNELİ YÜKLEDİKTEN SONRA BU UYGULAMANIYI YÜKLEYİN:



TELEFONUNUZDA OLUŞABİLECEK SORUNLARDAN BEN VE MAXİCEP SORUMLU DEĞİLDİR.
:maxicep:
EMEĞE SAYGI...
BU KADAR EMEĞE BEĞENMEDEN GEÇMEYELİM ;)
Ana Özellikler:
# Not 4 arayüzü
# Not 4 Çerçeve
# S5 Boot animasyon
# Not 4 Sesler
# Not hava bilgi ile 4 Lockscreen
# 4 Ayarlar Not
# Not 4 S-Planner
# Not 4 TouchWiz başlatıcısı
# Not 4 S-Tarayıcı
# Not 4 Hesaplama
# Not 4 Dosya yöneticisi
# Not 4 Müzik çalar
# Not 4 Video oynatıcı
# Not 4 Not uygulaması
# Not 4 SMS / MMS uygulaması
# Not 4 Dialer & incall UI ile İletişim
# Not 4 Hava Widget
# Ek diller ile 4 Klavye Not
# Not 4 Benim Dergisi
# Not 4 Görev yöneticisi
# Not 4 Hızlı bağlamak ve S Bulucu
# Not 4 Ultra Güç Tasarruf Modu UPSM Müdürü ile
# 4 Lockscreen etkileri Not
# 4 yönlü yeniden menüsü

Çalışanlar / Çalışmayanlar:
Çalışanlar:

- Aramalar
- Wifi
- Küresel Konumlama Sistemi
- 3G
- SMSes / MMSes
- Kamera
- Lockscreen etkiler
- Uygulamalar ve işlevlerin çoğu
- Tüm sensörler
- Otomatik rotasyon
- Android 4.4.4
- Aşağıda "Çalışmıyor" dışında kalan her şey

Çalışmayanlar:
- FM Radyo

[/I]
ROMDAN GÖRÜNTÜLER:








Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız


ROMU BU ADRESTEN İNDİREBİLİRSİNİZ:



ROMU YÜKLEMEDEN ÖNCE UYGULAMALARI YEDEKLEME:
ROMU KURDUKTAN SONRA ESKİ UYGULMALARI KAYIPSIZ GERİ GETİRMEK İÇİN ŞU KONUYA BİR GÖZ ATIN:
TİTANİUM BACKUP İLE YEDEK ALMA

TELEFONA PHİLZ TOUCH RECOVERY NASIL YÜKLENİR:
İLK ÖNCE ROMU TELEFONUNUZA YÜKLEYİN.
ROMU DAHA KOLAY YÜKLEMEK İÇİN PHİLZ TOUCH RECOVERY LAZIM.
PHİLZ TOUCH'U 2 FARKLI YÖNTEMLE YÜKLEYEBİLİRSİNİZ.



1. YÖNTEM(BİLGİSAYAR GEREKMEZ): ÖNCE BU DOSYAYI TELEFONA YÜKLEYİN:

SONRA TELEFONU RECOVERY MODA ALIN.(TELEFON KAPALIKYEN SES AÇMA+MENÜ+POWER TUŞLARINA AYNI ANDA BASIN)

2. YÖNTEM(BİLGİSAYAR GEREKİR):BİLGİSAYARINIZA ODİN PROGRAMINI İNDİRİN:

DAHA SONRA TELEFONUNUZU KAPATIN VE AYNI ANDA SES KISMA+MENÜ+POWER TUŞLARINA AYNI ANDA BASIN VE ÖNÜNÜZE EKRAN GELİNCE BİR KEZ SES AÇMA TUŞUNA BASIN.
TELEFONU DOWLOAD MODUNA ALDINIZ ŞİMDİ TELEFONU BİLGİSAYARA USB KABLO İLE BAĞLAYIN BU DOSYAYI BİLGİSAYARINIZA İNDİRİN:

ŞİMDİ ODİN PROGRAMINI AÇIN VE PDA BUTONUNA TIKLAYIP İNDİRDİĞİNİZ DOSYAYI SEÇİN VE START BUTONUNA BASIN.

TELEFON YEDEĞİ NASIL ALINIR(ESKİ ROMA DÖNMEK İÇİN):
ŞİMDİ TELEFONUNUZ YENİDEN BAŞLAYACAK.YENİDEN BAŞLADIKTAN SONRA TEKRAR TELEFONU KAPATIN.BU SEFER SES AÇMA+MENÜ+POWER TUŞLARINA AYNI ANDA BASIN.TELEFONU RECOVERY MODUNA ALDINIZ. ŞİMDİ DOSYALARIN YEDEĞİNİ ALMAK İÇİN BACKUP AND RESTORE KISMINA BASIN VE BACKUP(YANİ DOSYA YEDEĞİ ALIN) YAPIN(BİRAZ ZAMAN ALABİLİR).EĞER ÇOK ÖNEMLİ DOSYA VE RESİMLERİNİZ VARSA BİLGİSAYARA YEDEKLEYİN.(EĞER YEDEKLEME ALAMAZSANIZ ÖNEMLİ OLAN DOSYALARI BİLGİSAYARA ATIP YEDEKLEYEBİLİRSİNİZ.


ESKİ ROM DOSYALARI NASIL SİLİNİR:
ŞİMDİ RECOVERY MODDA WİPE DATA/FACTORY RESETE TIKLAYIN VE CLEAN TO İNSTALL A NEW ROM'A TIKLAYIN.


ROM NASIL YÜKLENİR:
ŞİMDİ RECOVERY MODDA İNSTALL ZİP'E TIKLAYIN TELEFONUN İÇİNE ATTIĞINIZ BLEKOTA NOTE 4 ROM DOSYASINI BULUN VE TIKLAYIN ROMU YÜKLERKEN BENİM TAVSİYEM GOOGLE UYGULAMALARINA VE SAMSUNG SERVİCE'YE TİK KOYUN DİĞERLERİNE İSTEĞE BAĞLI TİK KOYABİLİRSİNİZ VE ROMU YÜKLEYİN.


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

ALDIĞINIZ BACKUP YEDEĞİ NASIL YÜKLENİR(Eski roma geri dönmek için):
ROM YÜKLENDİKTEN SONRA EĞER ROMU BEĞENMEZSENİZ VE BACKUP'TAN YEDEK ALDIYSANIZ ÖNCE WİPE YAPARAK YÜKLÜ OLAN ROMUN DOSYALARINI TEMİZLEYİN. ŞİMDİ RECOVERY MODDA BACKUP AND RESTORE'DE RESTOREYE BASIN UYGULAMALARINIZ VE ÖNCEKİ ROMUNUZ YENİDEN YÜKLENECEKTİR.(BİRAZ ZAMAN ALABİLİR)


KERNEL VE MODEM NASIL YÜKLENİR (HAT SORUNU OLANLAR İÇİN):
KERNELİ YÜKLEMEK İÇİN İLK ÖNCE KERNELİ TELOFONUN İÇİNE ATIN.TELEFONU RECOVERY MODA ALIN VE İNSTALL ZİP'E TIKLAYIN KERNEL DOSYASINI BULUN VE ÜZERİNE TIKLAYIP YÜKLEYİN.RAM KULLANIMINI AZALTAMAK İÇİN YUKARIDA VERDİĞİM APK DOSYASI LİNKİNİ KULLANIN.

EĞER HAT SORUNU YAŞARSANIZ MODEM DOSYASINI KERNEL DOSYASINI YÜKLEDİĞİNİZ GİBİ YÜKLEYİN.

DİĞER KONULARIMIZ:
BLEKOTA S5 LİTE ROM YENİ ANDROİD 4.4.2

QS Final ROM ANDROİD 4.4.2


KLON İMEİ(HAT) SORUNU OLANLAR İÇİN KERNEL VE MODEM:
ÖNCE KERNEL DOSYASINI

PHİLZ TOUCH RECOVERY'DEN TELEFONUNUZA FLASHLAYIN
KERNEL:
EĞER SORUN DÜZELMEZSE MODEM DOSYASINI CWM'DEN TELEFONA FLASHLAYIN
MODEM:
SORULARINIZI YORUM BÖLÜMÜNDE SORABİLİRSİNİZ ELİMDEN GELDİĞİ KADAR CEVAPLANDIRMAYA ÇALIŞIRIM.


Konu anlatımı ve linkler bana aittir.


RAM KULLANIMINI NASIL DÜŞÜRÜLÜR:
RAM KULLANIMINI 100 MB CİVARINDA DÜŞÜRMEK İÇİN KERNELİ YÜKLEDİKTEN SONRA BU UYGULAMANIYI YÜKLEYİN:



TELEFONUNUZDA OLUŞABİLECEK SORUNLARDAN BEN VE MAXİCEP SORUMLU DEĞİLDİR.
:maxicep:
EMEĞE SAYGI...
BU KADAR EMEĞE BEĞENMEDEN GEÇMEYELİM ;)

arkadaşlar şimdiye kadar bir sürü rom denedim.en güzeli bu rom.orjinal gibi oldu telefonum.çok akıcı saat gibi tıkır tıkr gidiyor..Emeği geçen tüm arkadaşlara tşkler...
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114, burak1553 ve uzman47
uzman47

uzman47

Üye
Dostum bayadir sesin cikmiyor telefonumu degistirdin? Hangi romdasin?
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
Serdar reis

Serdar reis

Üye
Blekota yeni versiyonu 5.2.1 çıktı linkleri güncellermisiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114

ciwano0114

Üye
Dönüp dolaşıp yine bu rom u yüklüyorum.
Ancak telefon bostayken şarj gitmesi sıkıntısını yaşıyorum. .
Şarj dan daha fazla verim almam için tavsiyeleriniz varmı
 
Serdar reis

Serdar reis

Üye
Yeni versiyonunu çıktı 5.2.1
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114


Üst Alt