Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
meyrock

meyrock

Üye
Heralde bu sefer buldum beyaz temayı :) önceki link güncel değilmiş.xda da güncelini buldum. v5 ve v6 sürümler eklenmiş. ingilizcem pek yok ama v6 lolipop tarzı beyaz olarak anladım... ;)

Ben zaten xda dan indirdim. V6 yı 5 i 3 ü hepsini denedim. Hepside alt font grimsi bi alan , seçim tuşları farklı renklerde falan. Bildigimiz lollipop bembeyaz alt font değildi yani...
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47


kral707

Üye

resurrection remix 1 günlük ortalama veriler sabah 8 gece 24
Resurrection remix romu hangi surum kullaniyosun bide kernel ve neler yaptigini yazarmisin ? Bataryam 2 senelik ayni sureyi alabilirmiyim ?
 
uzman47

uzman47

Üye
Ben zaten xda dan indirdim. V6 yı 5 i 3 ü hepsini denedim. Hepside alt font grimsi bi alan , seçim tuşları farklı renklerde falan. Bildigimiz lollipop bembeyaz alt font değildi yani...
Halen kullanıyorsan v6 dan birkactane ekran görüntüsü atarmısın.
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
Resurrection remix romu hangi surum kullaniyosun bide kernel ve neler yaptigini yazarmisin ? Bataryam 2 senelik ayni sureyi alabilirmiyim ?
5.5.9 en son sürümü olan. kernel ve ayarlara dokunmadım kendi halinde daha iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
KAAN METE

KAAN METE

Üye
Ya arkadaş bu blekota 5.2 kurdum yine telefon kapatıp açınca kilit ekranında donup kalıyor. .. Hiç birşey yapamıyorum. .. bir çözüm lütfen. ...nedir bunun caresi
 
uzman47

uzman47

Üye


Stock 4.3 rom kurdum gereksiz samsung uygulamalarinida kaldirdim. Bide uzerine s5 systemui flashladim on numara oldu.. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal2378
kartal2378

kartal2378

Üye
bende oyle kullaniyorum,yalniz klavyeyi nasil yaptin dostum
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
@uzman47
Bende karacabey uluabatlıyım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
kartal2378

kartal2378

Üye
Yok dostum ayri bir dosya flasladim aromali 320mb boyutundaydi.

Memnun oldum dostum. Uluabat cok guzel hele golyazi cok guzel ya.
bu 320 mb lik dosyayi paylasirmisin dostum sana zahmet
 
uzman47

uzman47

Üye
bu 320 mb lik dosyayi paylasirmisin dostum sana zahmet
Buyur dostum rom kurar gibi aroma ekraninda secimini yaparsin keyboardda renk olarak gray secenegini secersin.
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Buyur dostum rom kurar gibi aroma ekraninda secimini yaparsin keyboardda renk olarak gray secenegini secersin.
tesekkurler dostum
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Bu 320mb olan dokdo için mi 4.3 için mi?
 


Üst Alt