meyrock
Üye
Ben zaten xda dan indirdim. V6 yı 5 i 3 ü hepsini denedim. Hepside alt font grimsi bi alan , seçim tuşları farklı renklerde falan. Bildigimiz lollipop bembeyaz alt font değildi yani...Heralde bu sefer buldum beyaz temayıönceki link güncel değilmiş.xda da güncelini buldum. v5 ve v6 sürümler eklenmiş. ingilizcem pek yok ama v6 lolipop tarzı beyaz olarak anladım...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
önceki link güncel değilmiş.xda da güncelini buldum. v5 ve v6 sürümler eklenmiş. ingilizcem pek yok ama v6 lolipop tarzı beyaz olarak anladım... 