ferhat1905123
Üye
biliyorum kardeşde o ayarları bana yazarmısn neleri değiştirmem gerekxposed-gravitybox ile yaptim
biliyorum kardeşde o ayarları bana yazarmısn neleri değiştirmem gerekxposed-gravitybox ile yaptim
biliyorum kardeşde o ayarları bana yazarmısn neleri değiştirmem gerekxposed-gravitybox ile yaptim
biliyorum kardeşde o ayarları bana yazarmısn neleri değiştirmem gerekxposed-gravitybox ile yaptim
Dostum sen stock 4.3 romu orjinal kernelini degistirmeden samsungun gereksız uygulamalarından arındırıp lollipop tarzı seffaf bildirim, s6 klavye, lollipop system ui,beyaz ekran,s6 dailer vs.gibi yapıp zip seklinde upload edebilirmisin?Bende tamamen lollipop tarzı yaptin sandım.ben bi ara lollipop tarzi yaptim ama simgeler vs hepsi ile ugrasmak gerek cok benmeziyor. Bunun için de kodlama dilinden anlamak gerek. Onuda ben bilmiyorum.
![]()
Bende bunu dedim önceki sayfadaDostum sen stock 4.3 romu orjinal kernelini degistirmeden samsungun gereksız uygulamalarından arındırıp lollipop tarzı seffaf bildirim, s6 klavye, lollipop system ui,beyaz ekran,s6 dailer vs.gibi yapıp zip seklinde upload edebilirmisin?

ben yapamam ,bilgim yok dostumBende bunu dedim önceki sayfada![]()
gravitybox-durum cubugu iyilestirmeleri-bildirim ekrani stili yolunu izliyerek yapabilirsin dostumbiliyorum kardeşde o ayarları bana yazarmısn neleri değiştirmem gerek
biliyorum kardeşde o ayarları bana yazarmısn neleri değiştirmem gerek
peki kardeş sen hangi uygulamalrı sidin onları yazabilirmisn samsug taucwiz neleri sildingravitybox-durum cubugu iyilestirmeleri-bildirim ekrani stili yolunu izliyerek yapabilirsin dostum
tauchwizi silmistim sonra xda dan 5x5 bir tauchwiz surumu flashladim,samsungun kullanmadigim tum uygulamalarini sildim,svoice samsung app falan tam hatirlamiyorum ama ,sistem uygulamalari haric hepsini sil keyfine kalmis senin,mesela rn all share silmedim cunku smart tv ye goruntu aktariyorum,yani ihtiyacina gore kullanmadiklarini sil gitsinpeki kardeş sen hangi uygulamalrı sidin onları yazabilirmisn samsug taucwiz neleri sildin
Coktu derken tam olarak ne oldu?beyler yardim edin bu romu attim fakat tlfn coktu ne yapmam gerek
Mrb ilginiz icin simdiden tskZip dosyasinda hata vardır. Bazen de recovery mod okumakta sıkıntı çekiyor. Twrp kullan.
Ve bir wipe cache . Wipe dalvik yap. Sonra megawipe yap. Aynı hatayi aliyor musun. Alıyorsan yeniden megawipe dosyasi indir.
bunuda bir flashla istersen s5 tarzı bildirim çubuğu 4.3 rom için.tauchwizi silmistim sonra xda dan 5x5 bir tauchwiz surumu flashladim,samsungun kullanmadigim tum uygulamalarini sildim,svoice samsung app falan tam hatirlamiyorum ama ,sistem uygulamalari haric hepsini sil keyfine kalmis senin,mesela rn all share silmedim cunku smart tv ye goruntu aktariyorum,yani ihtiyacina gore kullanmadiklarini sil gitsin
Blekota romu kuramıyormusun..Mrb ilginiz icin simdiden tsk
Kendi kullandiguniz megawipe ve twrp paylasabilirmisiniz size zahmet olmazsa
Bu arada tum wipe lari yapiyorum olmuyor cildirmamak elde deggil
Netten yeni bir s3 megawipe dosyası indirip dene calısıp calısmadıgını..Kurabiloyorum ancak ayarlar durduruldu hatasi aliyorum her seferinde megawipe yapmadigin zaman bu tip hatalar devamli oluyor
Boeffla 7.9 kernel yukle bir foto cek. Tamamdır.usta tamam acildi hersey super fakat kamera basarisiz diyo buna ne yapmamiz gerekir 2 gundur durmadan tlfnla ugrasiyorum
usta biraz detayli anlatirmisin tam olarak nasil yapcam senden ricam beni bu dertten kurtarBoeffla 7.9 kernel yukle bir foto cek. Tamamdır.
Kardes konunun ilk sayfasındaki boeffla kernel linkinden indir flashla bu kadar.usta biraz detayli anlatirmisin tam olarak nasil yapcam senden ricam beni bu dertten kurtar
simdi indirdim insltl.zip e girip kerneli sectim yukledin sonra tlfnu actim fakat yene ayni sorun nerde yanlis yapiyorumKardes konunun ilk sayfasındaki boeffla kernel linkinden indir flashla bu kadar.
