Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


uzman47

uzman47

Üye
Bende tamamen lollipop tarzı yaptin sandım. :) ben bi ara lollipop tarzi yaptim ama simgeler vs hepsi ile ugrasmak gerek cok benmeziyor. Bunun için de kodlama dilinden anlamak gerek. Onuda ben bilmiyorum. :)
Dostum sen stock 4.3 romu orjinal kernelini degistirmeden samsungun gereksız uygulamalarından arındırıp lollipop tarzı seffaf bildirim, s6 klavye, lollipop system ui,beyaz ekran,s6 dailer vs.gibi yapıp zip seklinde upload edebilirmisin?
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Dostum sen stock 4.3 romu orjinal kernelini degistirmeden samsungun gereksız uygulamalarından arındırıp lollipop tarzı seffaf bildirim, s6 klavye, lollipop system ui,beyaz ekran,s6 dailer vs.gibi yapıp zip seklinde upload edebilirmisin?
Bende bunu dedim önceki sayfada :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
kartal2378

kartal2378

Üye
biliyorum kardeşde o ayarları bana yazarmısn neleri değiştirmem gerek

biliyorum kardeşde o ayarları bana yazarmısn neleri değiştirmem gerek
gravitybox-durum cubugu iyilestirmeleri-bildirim ekrani stili yolunu izliyerek yapabilirsin dostum
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
kartal2378

kartal2378

Üye
peki kardeş sen hangi uygulamalrı sidin onları yazabilirmisn samsug taucwiz neleri sildin
tauchwizi silmistim sonra xda dan 5x5 bir tauchwiz surumu flashladim,samsungun kullanmadigim tum uygulamalarini sildim,svoice samsung app falan tam hatirlamiyorum ama ,sistem uygulamalari haric hepsini sil keyfine kalmis senin,mesela rn all share silmedim cunku smart tv ye goruntu aktariyorum,yani ihtiyacina gore kullanmadiklarini sil gitsin
 
yunus4554

yunus4554

Üye
beyler yardim edin bu romu attim fakat tlfn coktu ne yapmam gerek
 

abuzer0006

Üye
Zip dosyasinda hata vardır. Bazen de recovery mod okumakta sıkıntı çekiyor. Twrp kullan.
Ve bir wipe cache . Wipe dalvik yap. Sonra megawipe yap. Aynı hatayi aliyor musun. Alıyorsan yeniden megawipe dosyasi indir.
Mrb ilginiz icin simdiden tsk
Kendi kullandiguniz megawipe ve twrp paylasabilirmisiniz size zahmet olmazsa
Bu arada tum wipe lari yapiyorum olmuyor cildirmamak elde deggil
 
uzman47

uzman47

Üye
tauchwizi silmistim sonra xda dan 5x5 bir tauchwiz surumu flashladim,samsungun kullanmadigim tum uygulamalarini sildim,svoice samsung app falan tam hatirlamiyorum ama ,sistem uygulamalari haric hepsini sil keyfine kalmis senin,mesela rn all share silmedim cunku smart tv ye goruntu aktariyorum,yani ihtiyacina gore kullanmadiklarini sil gitsin
bunuda bir flashla istersen s5 tarzı bildirim çubuğu 4.3 rom için. :)
 
uzman47

uzman47

Üye
Mrb ilginiz icin simdiden tsk
Kendi kullandiguniz megawipe ve twrp paylasabilirmisiniz size zahmet olmazsa
Bu arada tum wipe lari yapiyorum olmuyor cildirmamak elde deggil
Blekota romu kuramıyormusun..
 

abuzer0006

Üye
Kurabiloyorum ancak ayarlar durduruldu hatasi aliyorum her seferinde megawipe yapmadigin zaman bu tip hatalar devamli oluyor
 
uzman47

uzman47

Üye
Kurabiloyorum ancak ayarlar durduruldu hatasi aliyorum her seferinde megawipe yapmadigin zaman bu tip hatalar devamli oluyor
Netten yeni bir s3 megawipe dosyası indirip dene calısıp calısmadıgını..
 
morki05

morki05

Üye
megawipe lazım olursa kullanabilirsiniz [emoji3]
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
yunus4554

yunus4554

Üye
usta tamam acildi hersey super fakat kamera basarisiz diyo buna ne yapmamiz gerekir 2 gundur durmadan tlfnla ugrasiyorum
 
yunus4554

yunus4554

Üye
Kardes konunun ilk sayfasındaki boeffla kernel linkinden indir flashla bu kadar.
simdi indirdim insltl.zip e girip kerneli sectim yukledin sonra tlfnu actim fakat yene ayni sorun nerde yanlis yapiyorum
 


Üst Alt