Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


uzman47

uzman47

Üye
noter yükledim hocam.daha iyisi varsa tavsiye ederseniz sevinirim.benim için 3 g olması şart.

not4 yazacaktım
Kardesim note 4 romlarda 3g arama calismaz. İllaki 3g aramasi olsun diyorsan blekota s5 lite v11 yukleyebilirsin ben kullanmistim 3g arama var v12 ye gore daha stabil xda sitesinde bulabilirsin...
 

necii

Üye
Kardesim note 4 romlarda 3g arama calismaz. İllaki 3g aramasi olsun diyorsan blekota s5 lite v11 yukleyebilirsin ben kullanmistim 3g arama var v12 ye gore daha stabil xda sitesinde bulabilirsin...
Yok diyosunuz ama karsi taraf beni arayinca oluyor.neyse dediginizi indirip deneyecegim bu seferde
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
yahu arkadaşlar
yine aynı şeyi söyleyeceğim.
kullandığımız telefon slll telefonu ve biz portlanmış romları kullanıyoruz ve stock rom kalitesi bekliyoruz.
lollipop tabanlı rom yükledik diye telefonumuzda lollipop yüklü olarak satılan ve o donanımda olan telefonlardan olacak değil.
bunu hep kaçırıyoruz.
klavyesi mi güzel gelmedi, google play'de zibilyon tane klavye var.
kamerası mı bozuk, slll ün kamerası stock halde çok çok mu iyi ki port rom kullanınca bozulsun.
teşbihte hata olmaz denir, tofaş araca porsche motoru koyuyoruz ve o konforu yaşayalım istiyoruz.
ne kaa ekmek, o kaa köfte :) :) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05 ve uzman47
morki05

morki05

Üye
yahu arkadaşlar
yine aynı şeyi söyleyeceğim.
kullandığımız telefon slll telefonu ve biz portlanmış romları kullanıyoruz ve stock rom kalitesi bekliyoruz.
lollipop tabanlı rom yükledik diye telefonumuzda lollipop yüklü olarak satılan ve o donanımda olan telefonlardan olacak değil.
bunu hep kaçırıyoruz.
klavyesi mi güzel gelmedi, google play'de zibilyon tane klavye var.
kamerası mı bozuk, slll ün kamerası stock halde çok çok mu iyi ki port rom kullanınca bozulsun.
teşbihte hata olmaz denir, tofaş araca porsche motoru koyuyoruz ve o konforu yaşayalım istiyoruz.
ne kaa ekmek, o kaa köfte :) :) :)
[emoji106] [emoji106] [emoji3] ne güldüm zibilyon tane
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
çok fena büyük acayip bi rakam o :) :) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
2 aya yakın dokdo 6.5.4 sürümünü kullandım.
3-4 gündür de 7.3.1 sürümündeyim.
gerçekten on numara bir rom.
tavsiye ederim.
önceki sayfada @uzman47 nin söylediği system iui yide kurdum. çok daha güzel oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
morki05

morki05

Üye
Ben de denedim fakat pek memnun kalmadım çok stabil olmasına rağmen buglar fazlaydı. Ayrıca pek fazla kişiselleştirme yapamadım
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
benim için stabil olması önemli.
sıkıştığında kendini resetlemiyor, yeter bana :)
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05 ve uzman47
uzman47

uzman47

Üye


5 gundur telefonda en ufak bir kasma donma veya reset atma olusmadi hala canavar gibi resmen stock rom [emoji3] [emoji3]
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani

abuzer0006

Üye
System iui linki bulamadim dostlar bu arada 1 gun bile gitmeyen telefon sarj 1.5 gune cikti bilgi
Birde klavye kamera yada telefonda kullandigimiz rom ile uyumlu programlari yazarsak insanlara daha cok yardimci oluruz bence
Media player olarak vlc den sasmam
 
uzman47

uzman47

Üye
System iui linki bulamadim dostlar bu arada 1 gun bile gitmeyen telefon sarj 1.5 gune cikti bilgi
Birde klavye kamera yada telefonda kullandigimiz rom ile uyumlu programlari yazarsak insanlara daha cok yardimci oluruz bence
Media player olarak vlc den sasmam
Google playden indir. Kurulumda butun seceneklere tik koy.
Cm12.x/Cm13 galaxy s6 bu uygulamayi google playden indir kur dostum dokto rom icin yapilmis system ui .Bildirim ve ayarlar menune cok guzel hava katiyor begenirsin... ;)
Klavye icin google playden indirebilirsin. Onerebilecegim klavyeler touchpal-ai type veya go klavye uygulamalaridir.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
helppo

helppo

Üye
Ben de denedim fakat pek memnun kalmadım çok stabil olmasına rağmen buglar fazlaydı. Ayrıca pek fazla kişiselleştirme yapamadım
Acikcasi rom güzel ve stabil ama görselleri hiç hoşuma gitmedi şu an V12 kulaniyo
 

hiu482

Üye
@uzman47 kac tane uygulama kurulu? 70 tane vs. Kaldirabilir mi rom? Birde facebook kurulu onu da kurabilir mi?
 
uzman47

uzman47

Üye
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
arkadaşlar ekranın altında bi uyarı çıkıyor.
cihazda apn belirtilmedi. şeklinde ve bür türlü kaldıramadım o uyarıyı.
çözümünü bilen var mı?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
kendiliğindn gitti :)
 


Üst Alt