nediyelimyani
Üye
Benim tel max.3 saatte fulleniyor..Dun kurdum simdilik memnunum tek sorun gec sarj oluyor bu sadece bende mi var yada nasil cozerim?
Dokdo 7.3.1 rom benim sahsi gorusum suana kadar s3 icin yapilmis en stabil ve en guzel custom romdur.İnanin stock romlar bile bu kadar stabil degil bence.Arkadaslar bi kurun 1-2 gun deneyin kaybedeceginiz birsey olmaz farki gorursunuz.Romu kurduktan sonra benim onerdigim system ui uygulamasinida google playden indirip kurun rom mukemmel oluyor.Ayrica pil kullanimi acisindanda en yogun kullanimda bile ekran suresi 4 saati rahat goruyorArkadaşlar benim şahsi görüşüm cm11 bundan çok iyi biraz önce Resurrection ve dokdo rom yükledim beş dakika bile kullanmadım cihazı Basitleştiriyor sanki dandik Çin malı telefona dönüyor şimdi tekrar benim için efsane olan qs Roma döndüm işte bu denecek rom qs rom gerisi hikaye inşallah patlamaz
Bence boyle kullan istedigin hava durumu bu romla uyum saglamayabilir romun stabilligi bozulabilir...kendi hava durumu gayet hoş google playden dedigim uygulamayida indir kur dahada guzel oluyor telefonburak1553 nerelerdesin konu yürüdü gitti sen yoksun
dokdo yu bende flashkladım güzel hava durumu s5 yada s6 gibi olanı port varmı arkadaslar

Fazla bakamıyorum zamanım olmuyorburak1553 nerelerdesin konu yürüdü gitti sen yoksun
dokdo yu bende flashkladım güzel hava durumu s5 yada s6 gibi olanı port varmı arkadaslar
Boefla dan şaşma 7.9 final i kurbu son sürümde hangi kerneli kullanayım stabiliyet çin bir link atarsanız cok makbule geçer
rica etsem link verebilrimisinBoefla dan şaşma 7.9 final i kur
Klavyeye bende katiliyorum.Fakat google playde onlarca profesyonel klavye uygulamasi var bunlari kullanabilirsin.Kamera olayi ise bildigin stock s3 kamerasi sadece bir kac fonksiyon eksik (yavas ve hizli cekim-sesle kontrol) gibi...Arkadaşlar neden hiç kimse bu dokto romun klavye kamera gibi özelliklerden bahsetmiyor? Bennce klavye ve kamera çok kötü blekota klavye profesyonel ve kamerasıda mükemmel... siz nasıl kullaniyorsunuz anlamadim
Klavyeye bende katiliyorum.Fakat google playde onlarca profesyonel klavye uygulamasi var bunlari kullanabilirsin.Kamera olayi ise bildigin stock s3 kamerasi sadece bir kac fonksiyon eksik (yavas ve hizli cekim-sesle kontrol) gibi...Arkadaşlar neden hiç kimse bu dokto romun klavye kamera gibi özelliklerden bahsetmiyor? Bennce klavye ve kamera çok kötü blekota klavye profesyonel ve kamerasıda mükemmel... siz nasıl kullaniyorsunuz anlamadim
Hangi surumu s5 mi note 5 mi?blokta yükledim ancak karşı taraf beni 3g görüntülü konuşma arıyor ben arayınca olmuyor.sorun nedeni nedir sizce.
rica etsem link verebilrimisin
Buyur dostum.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
noter yükledim hocam.daha iyisi varsa tavsiye ederseniz sevinirim.benim için 3 g olması şart.Hangi surumu s5 mi note 5 mi?
not4 yazacaktımnoter yükledim hocam.daha iyisi varsa tavsiye ederseniz sevinirim.benim için 3 g olması şart.
