Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
morki05

morki05

Üye
Rom cok stabil kendi kerneliyle geliyor klon imeili cihazimda sorun olmadi hat geldi.Kesinlikle donma isinma reset atma sorunu yasamadim.pil bana gore note4 romlara gore daha uzun sure goturuyor.stabilite yonunden blekotaya gore daha iyi en azindan isinma kasma vs yok bildigin stock rom benim dusuncelerim.transparan kilit ekrani ve cift tiklama ile uyutma ozellikleri cok hos olmus kesinlikle dene tavsiye ederim.
Teşekkürler şimdi inceliyorum
 


nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
selamlar.
sol üstte güncelleme simgesi beliriyor. acaba güncellesem mi?
daha iyidir diye düşünüyorum :)
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
evet.
yaptım güncellemeyi ve tüm bilgiler duruyor.
bu güzel bi özellik olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47

abuzer0006

Üye
valla o kadar met etmişsiniz ki bende indirdim kuracağım şimdi:) flashlıyoruz dimi extra yapcağımız bişey varmı dostlar
 
revolt25

revolt25

Üye
Dostum bende indirmek istiyorum da 7.3.1 stabil surumu cikmis ama xda da ve doktonun sitesindeki indirme linkleri calismiyor sende varsa drive ye upload edermisin...


buradaki linkler çalışmakta. :)
Rom cok stabil kendi kerneliyle geliyor klon imeili cihazimda sorun olmadi hat geldi.Kesinlikle donma isinma reset atma sorunu yasamadim.pil bana gore note4 romlara gore daha uzun sure goturuyor.stabilite yonunden blekotaya gore daha iyi en azindan isinma kasma vs yok bildigin stock rom benim dusuncelerim.transparan kilit ekrani ve cift tiklama ile uyutma ozellikleri cok hos olmus kesinlikle dene tavsiye ederim.

Bu yorumdan sonra danayamadım bi deniyeyim dedim benimde gayet hoşuma gitti .

7.3.1 Son sürüm sanırım onu kurdum gayet iyi durumda. Kurarken çok şaşırdım çok kısa sürdü mb si oldukça düşük sanırım ondan dolayı.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
eldum

eldum

Üye
Cihaza root yapmak gerekiyor mu
 
uzman47

uzman47

Üye
uzman47

uzman47

Üye
evet.
yaptım güncellemeyi ve tüm bilgiler duruyor.
bu güzel bi özellik olmuş.
Cm12.x/Cm13 galaxy s6 bu uygulamayi google playden indir kur dostum dokto rom icin yapilmis system ui .Bildirim ve ayarlar menune cok guzel hava katiyor begenirsin... ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
sen kullanıyor musun?
ekran görüntüsü olursa süper olur :)
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
bakıyorum.
saol :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye

Ekran goruntulerim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05 ve nediyelimyani
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
çok güzel oldu
vay beee
çok teşekkürler
tel daha bi güzel oldu yaa :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47

abuzer0006

Üye
Bende kurdum suan icin mukemmel diyebilirim soyle bi sorunum var sim karttaki telefon numaralarini getiremiyorum
 
uzman47

uzman47

Üye
Bende kurdum suan icin mukemmel diyebilirim soyle bi sorunum var sim karttaki telefon numaralarini getiremiyorum
Rehbere gir... seçeneklerden- içe/dişa aktar- sim karttan içe aktar-yerel telefon hesabı-tümünü içe aktar... Bitti... ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
morki05

morki05

Üye
Rehbere gir... seçeneklerden- içe/dişa aktar- sim karttan içe aktar-yerel telefon hesabı-tümünü içe aktar... Bitti... ;)
Şarj durumu nasıl. Blekota adeta su gibi çekiyor [emoji3]
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
akşam %97 idi.
şimdi %22.
net tüm gün açık.
uzun süreli konuşmalar da dahil.
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
morki05

morki05

Üye
Vay süpermiş sağolasın
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani


Üst Alt