morki05
Üye
Teşekkürler şimdi inceliyorumRom cok stabil kendi kerneliyle geliyor klon imeili cihazimda sorun olmadi hat geldi.Kesinlikle donma isinma reset atma sorunu yasamadim.pil bana gore note4 romlara gore daha uzun sure goturuyor.stabilite yonunden blekotaya gore daha iyi en azindan isinma kasma vs yok bildigin stock rom benim dusuncelerim.transparan kilit ekrani ve cift tiklama ile uyutma ozellikleri cok hos olmus kesinlikle dene tavsiye ederim.

